مدیران خودروعصر اعتبار

کاشی زهره تا پایان سال ۱۱/۲ میلیون متر مربع کاشی تولید می کند

عصر ساختمان- کاشی زهره با راه اندازی و بهره برداری از ۲ فاز باقیمانده تا پایان سال به ظرفیت تولید ۱۱/۲ میلیون مترمربع می رسد.

کاشی زهره تا پایان سال ۱۱/۲ میلیون متر مربع کاشی تولید می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» مجموعه تولیدی کاشی زهره یکی از بزرگترین طرح های تولید کاشی، سرامیک و گرانیت در ایران است که در اولین گام از راه اندازی، یک فاز از این مجموعه مشتمل بر دو خط تولید با ظرفیت سالیانه 3 میلیون و 500 هزار مترمربع انواع کاشی سرامیک لعابدار در سال 1391 به بهره برداری رسید.
    این شرکت از سال 1391 تاکنون با بهره گیری از تمامی منابع با هدف حذف خطاها و ضایعات، همچنین با طراحی و انتخاب فناوری روز دنیا و فرآیندهای مناسب تولید به همراه آموزش عینی کیفیت در جهت حفظ و ارتقای کیفی محصولات خویش می کوشد و همواره بر اساس یک برنامه مدون استراتژیک به تکمیل فازهای باقیمانده در راستای اتمام طرح اولیه پرداخته است.
    کاشی زهره امسال همزمان با تکمیل فازهای باقیمانده تعداد چهار خط تولید پرسلان به این مجموعه اضافه خواهد شد و ظرفیت تولید این مجموعه را به رقمی بیش از یازده میلیون مترمربع در سال افزایش خواهد داد.
    شرکت با ارزیابی شرایط محیطی، فرصت ها و تهدیدها و قابلیت های درونی سازمان و با در نظر گرفتن ارزش های سازمانی، استراتژی های مناسبی برای رشد و تعالی خویش در بین رقبا در این صنعت را تدوین و پیاده سازی می کند.
    مدیریت و پرسنل شرکت کاشی زهره همواره تلاش کرده اند تا با افزایش بهروری،کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا داده و هزینه های تولید را کاهش دهند تا ضمن حفظ توان رقابت در بازارهای ملی و منطقه ای، محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
    کاشی زهره  ضمن به حداکثر رساندن رشد و سود آوری خود به مسائل و ارزش های اجتماعی، اخلاقی و زیست محیطی پایبند است تا ضمن کسب اعتبار و نیز تولید ثروت در میان مردم، به وظیفه و رسالت خود در قبال جامعه نیز عمل کرده باشد.
    کاشی زهره در حال حاضر با کمک شرکت های معتمد محیط زیست اقدام به آنالیز و پایش دوره ای گازها و پساب خروجی تولید خود می نماید و با ارائه ی گزارش های خود اظهاری و کنترل خروجی ها در محدوده استانداردهای زیست محیطی سعی در اخذ عنوان صنعت سبز در سال های آینده را دارد.
    کاشی زهره  در سال 1393 با راه اندازی و بهره برداری از پیشرفته ترین ماشین چاپ دیجیتال دنیا (Durst) در خطوط تولیدی خود و با بهره گیری از طراحان ایتالیایی، تولید محصولات دیجیتال خود را در طرح های اورجینال همگام با سایر تولید کنندگان برتر دنیا آغاز نمود.
    شرکت در حال حاضر در بازارهای ملی و منطقه ای رشد فزاینده داشته است.اکنون  تقاضا برای محصولات این مجموعه باعث شده در سالی که رکود بازار مسکن منجر به بروز ضرر و زیان فراوان برای شرکت های تولید کاشی و سرامیک شده است، بدون کوچکترین توقفی محصولات خود را در بازار عرضه نماید.
    محصولات این مجموعه هم اکنون به بازارهای کشورهای همسایه شامل عراق، افغانستان و کشورهای آسیای میانه صادر می شود که با توسعه دپارتمان بازرگانی با رویکرد بازاریابی به عنوان یک فعالیت راهبردی عرضه تولیدات کاشی زهره در بازارهای منطقه ای چندین برابر خواهد شد.
    سهم این شرکت هم اکنون به لحاظ کمی، تولید یک درصد از کاشی  سرامیک تولید ملی است که با توجه به این که ایران چهارمین کشور بزرگ تولید کننده کاشی و سرامیک در دنیا است این مقدار شامل حجم بزرگی از تولید در مقیاس جهانی است و همچنین  با تکمیل طرح نیز شاهد افزایش بیش از پیش سهم مجموعه در تولید خواهیم بود.
    کاشی زهره به لحاظ کیفی با توجه به پیاده سازی سیستم یکپارچه مدیریت (IMS)، پایش و کنترل کیفی فرآیندهای تولید و نیز استفاده از فناوری روز دنیا منجر به تولید محصولات پرسلان دیجیتال رکتیفای با استاندارهای جهانی شده است که می توان جایگاه مجموعه کاشی زهره را در آینده ای نزدیک به لحاظ کیفی جزو 10 شرکت برتر ایران متصور شد.
    کاشی زهره با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصتی مناسب  جهت ارزیابی توانمندی های کیفی و تکنیکی به دست آورده است .
    شرکت کاشی زهره با  تلفیق زیبای هنر و تکنولوژی، رعایت و اعمال ذوق و سلیقه ایرانی، محصولات زهره را به عنوان یکی از جذاب ترین و با کیفیت ترین محصولات عرضه شده در این نمایشگاه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی تهران معرفی کرد که این خود منجر به تقاضای بالا جهت صدور محصولات دیجیتال برند آریانا (ARIANA) و محصولات پرسلان برند چرسای (ChERSAIE) این مجموعه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، اروپای شرقی و روسیه شد.
    کاشی زهره  با اتکا به منابع ارزشمند انسانی و با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید کاشی و سرامیک و نیز استفاده از تجربیات ارزشمند کارشناسان خارجی، به تولید کاشی و سرامیک در یک فاز از سه فاز مجموعه کارخانجات زهره با ظرفیت 3/5میلیون مترمربع در سال می پردازد که با توجه به راه اندازی و بهره برداری از 2 فاز باقیمانده تا پایان سال به ظرفیت 11/2  میلیون مترمربع در سال می رسد.
    توانمندی این مجموعه در تولید گرانیت و پرسلن، عاملی ممتاز در برتری این واحد برای ورود به بازارهای جدید ملی و منطقه ای است، فرآیندی که در طی آن محصولات زهره در تمام نقاط ایران و نیز کشورهای عراق، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان و پاکستان دارای تقاضای مناسب است که این خود حاصل استراتژی مناسب این مجموعه در بازار سنجی حرفه ای محصولات بوده است.
    تولید  محصولات با کیفیت برتر و بهای تمام شده کمتر همواره مهمترین فاکتورهای هدف در کاشی زهره  بوده است که خود منجر به جلب اعتماد و رضایت در بین مشتریان شده و تقاضا بی نظیر مشتریان از محصولات این مجموعه گواه موفقیت نسبی مجموعه در نیل به اهداف کیفی و کمی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار