مدیران خودروعصر اعتبار

بزرگترین تولید کننده کاشی ایران سالانه ۴۰میلیون متر مربع کاشی تولید می کند

عصر ساختمان- گروه تاپ سر با ظرفیت تولید بالغ بر ۴۰ میلیون متر مربع در سال به عنوان بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور محسوب می شود.

بزرگترین تولید کننده کاشی ایران سالانه ۴۰میلیون متر مربع کاشی تولید می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    عصر ساختمان-گروه تاپ سر با ظرفیت تولید بالغ بر 40 میلیون متر مربع در سال به عنوان بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور محسوب می شود.
    گروه بزرگ تاپ سر از سال 1382 در قالب خانواده ای بزرگ فعالیت خود را در صنعت کاشی و سرامیک آغاز کرده است .
    گروه تاپ سر در حال حاضر  با کسب رتبه اولین در صنعت کاشی و سرامیک ایران با ظرفیت بالغ بر   40  میلیون متر مربع در سال به عنوان بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور محسوب می شود.
    گروه تاپ سر دارای زیرمجموعه های کاشی باستان، کاشی عمارت، کاشی پارسیان، کاشی نفیس و کاشی ارگ بوده که هر یک مجموعه تخصصی در صنعت کاشی و سرامیک است.
    تمرکز گروه تاپ سر در راستای توسعه برنامه های آتی بر پایه تحقیق بازار و بررسی سلایق مصرف کنندگان بوده و در راستای عملی نمودن این هدف، مسیر طولانی را پیموده است.
    گروه تاپ سر با دریافت نشان های متعدد استاندارد و کیفیت از طرف موسسات معتبر بین المللی به دنبال اجرایی شدن حقیقی کیفیت در صنعت کاشی و سرامیک است و کسب رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و بین المللی این موضوع را ثابت می کند.
    اهداف اصلی گروه تاپ سر  ورود در صنایع مختلف ساختمانی از جمله شیر آلات بهداشتی، چینی بهداشتی، وان ، جکوزی و لوازم لوکس ساختمانی است  که به زودی شاهد ارایه این محصولات به بازارهای جهانی خواهیم بود.

    شرکت کاشی ارگ

     

     

    شرکت کاشی ارگ ظرفیت تولید 9 میلیون متر مربع در سال را دارد .این شرکت محصولات متعددی را تولید می کند که شامل انواع کاشی های پرسلانی قابل استفاده در کف، دیوار نمای ساختمان ها و فضاهای خارجی ساختمان است.
    کاشی ارگ مجهز به تکنولوژی چاپ دیجیتال جهت تولید کاشی در طرح ها و رنگ های  مختلف است. همچنین این کارخانه مجهز به امکانات مولتی سایز رکتیفای محصولات می باشد.علاوه بر این  امکانات چاپ دیجیتال و تولید کاشی های گرانیتی در افکت های مختلف نیز در این کارخانه فراهم است.

    شرکت نفیس

     

     

    شرکت کاشى نفیس با برخورداری از تیم مدیریتی و پرسنل آموزش دیده و مجرب، تولید کننده انواع کاشی کف پیشرفت سازمان خود را وابسته به رضایت خالق در صیانت از نعمتهایش همچون آب، هوا و خاک وهمچنین رضایت مشتریان، همکاران و صاحبان سرمایه می داند

    شرکت باستان

     

    شرکت کاشی باستان میبد به منظور تولید سالیانه 6 ملیون متر مکعب کاشی کف و دیوار در فاز اول در اسفند ماه 1381 تأسیس شد.
    کاشی باستان  توانست در بکارگیری شیوه های نوین مدیریت و نیروهای مجرب و دلسوز استعدادها وتوانمندی های منطقه را در خود متجلی و اولین محصولات تولیدی خود را در شهریور ماه 1383به بازار مصرف عرضه نماید.
    شرکت کاشی باستان  در زمینی به وسعت 160000متر مربع و زیربنایی به مساحت 23000 متر مربع احداث گردید ودرآن از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات تولید کاشی بهره گرفته شده است.
    عمده مواد اولیه تولیدات از محل منابع غنی کشور تأمین می گردد وتوانایی تولید کاشی کف و دیوار را در طرح ها و رنگ ها و ابعاد مختلف دارا می باشد. شرکت کاشی باستان میبد موفق به اخذ علامت استاندارد ملی ایران و گواهنامه تایید سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد IS0 9001-2000 از شرکت UTF CERTآلمان شده است .

    شرکت پارسیان

     

    شرکت کاشی پارسیان ظرفیت تولید 9 میلیون متر مربع در سال را دارد .کاشی پارسیان انواع  کاشی های کف سرامیکی را تولید می کند.
    تولیدات فعلی این شرکت شامل طرح های مختلف در رنگهای متنوع از کاشی های کف سرامیکی در ابعاد 60×30 و 80×40 است  وبه زودی ابعاد 90×30 و 60×60 با امکانات مولتی سایز و رکتیفای محصولات و چاپ دیجیتال به بازار عرضه می کند.

    شرکت عمارت

     

     

    شرکت کاشی عمارت در در مسیر خوکفایی و استقلال کشور و به منظور تولید سالانه 5میلیون و 400 هزار  متر مربع انواع کاشی بدنه در فاز اول در اسفند ماه سال 1385 تاسیس گردید.
    این شرکت توانست با بکارگیری شیوه های نوین مدیریت و نیروهای مجرب و دلسوز ،استعداد ها وتوانمندی های موجود در منطقه را در خود متجلی و اولین محصولات خود را در خرداد ماه 1387 به بازار مصرف عرضه نماید . این پروژه در زمینی به وسعت 140،000 متر مربع و در زیربنایی به مساحت 23،000 متر مربع احداث گردید و در آن از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات تولید کاشی بهره گرفته شده است.
    عمده مواد اولیه تولیدات از محل منابع غنی داخل کشور تامین می گردد و توانایی تولید کاشی دیوار، در طرح ها و رنگ ها و ابعاد مختلف و متنوع را دارا می باشد .
    شرکت کاشی عمارت موفق به اخذ علامت استاندارد ملی ایران و همچنین استاندارد اتحادیه اروپا CE گردیده و در حال حاضر دارنده گواهی نامه های تایید سیستم مدیریت یکپارچه مبتنی بر استاندارد های iso9001 : 2008 & iso14001 : 2004 & OHSAS18001 : 2007 است .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار