مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اعلام کرد:

صدور ۳۶۹ گواهی تاییدیه آسانسور در آذربایجان غربی

عصر ساختمان- مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از صدور ۳۶۹ گواهی تاییدیه آسانسور در این استان خبر داد.

صدور ۳۶۹ گواهی تاییدیه آسانسور در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، منصور جلایر با اشاره به آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع در آذربایجان غربی، اظهار داشت: امسال 7 هزار و 43 نازل عرضه سوخت مایع که شامل بنزین و گازوئیل است در آذربایجان غربی مورد آزمون قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه 427 باسکول ثابت همکف در آذربایجان غربی مورد آزمون قرار گرفته است، تصریح کرد: سایر وسایل سنجش مورد آزمون قرار گرفته در استان 4 هزار و 701 مورد بوده است.

    مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اذعان کرد: استاندارد و استانداردسازی وسایل سنجش موجب رعایت حقوق مردم و تجارت سالم در جامعه را فراهم می‌کند.

    این مسؤول با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ استفاده از کالاها و خدمات استاندارد، اعلام کرد: استاندارد‌سازی و اجرای استانداردها بر وضعیت اقتصادی و توسعه کشور تأثیرگذار است.

    جلایر با اشاره به نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی مشمول استاندارد در آذربایجان غربی، افزود: امسال یک هزار و 582 واحد تولیدی در استان نمونه‌برداری شده است.

    وی خاطرنشان کرد: امسال 369 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور توسط شرکت‌های تأیید صلاحیت شده در آذربایجان غربی صادر شده است.

    مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اظهار داشت: کارشناسان شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده بر روند کار شرکت‌های نصاب آسانسور نظارت دارند و برای ساختمان‌های دارای آسانسور در صورت اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور پایان کار داده می‌شود.

    این مسؤول با اشاره به بازدید فنی صورت گرفته در استان، تصریح کرد: امسال بازدید فنی که  از سوی اداره استاندارد آذربایجان غربی صورت گرفته 2 هزار و 503 مورد بوده است.

    جلایر اذعان کرد: توسعه و ترویج استانداردسازی در افزایش کیفیت و رقابت‌پذیری محصولات و خدمات و همچنین در تأمین ایمنی و بهداشت مصرف‌کنندگان تأثیرگذار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار