مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

نظارت بنیاد مسکن بر طراحی و ساخت و سازهای روستایی کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵۰ ناظر

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از نظارت بنیاد مسکن بر طراحی و ساخت و سازهای روستایی این استان با ۲۵۰ ناظر خبر داد.

نظارت بنیاد مسکن بر طراحی و ساخت و سازهای روستایی کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵۰ ناظر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ابراهیم فرزانه با اشاره به وظایفی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر عهده دارد، اظهار کرد: بنیاد مسکن متولی عمران و آبادانی در روستاهای کشور است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از رسالت‌های بنیاد مسکن می‌توان به تأمین مسکن محرومان و مستضعفان در جامعه اشاره کرد.

    فرزانه از مقاوم‎سازی ساختمان‌های روستایی و همچنین افزایش ایمنی فضای کالبدی روستاها به عنوان دیگر وظایف این نهاد انقلابی اشاره کرد.

    وی صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری را از دیگر وظایف این بنیاد برشمرد و گفت: از دیگر وظایف ما به عنوان خادمان مردم توسعه انبوه‎سازی و احداث مسکن شهری است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جلب مشارکت خیرین برای احداث واحدهای مسکونی برای محرومین جامعه و همچنین واگذاری زمین در راستای تأمین مسکن روستایی از سایر وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

    این مسؤول به سایر فعالیت‌های بنیاد مسکن از جمله اجرای طرح‌‎ هادی در روستاها و آسفالت معابر آنها اشاره کرد و گفت: اقدام مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه قیر رایگان برای انجام این کار است.

    فرزانه در ادامه اظهارات خود خدمات بنیاد مسکن را در استان بسیار زیاد ذکر کرد و گفت: بازسازی بیش از 15 هزار مسکن روستایی در استان اقدامی بزرگ از سوی این نهاد است.

    وی به موضوع نظارت بر فعالیت‌های عمرانی در روستاها اشاره کرد و گفت: در راستای خدمات مهندسی روستایی در حال حاضر تعداد 20 دفتر خدماتی با تعداد 250 ناظر با مدرک‌های کارشناسی ارشد، کارشناسی و همچنین کاردانی عمران و معماری نظارت‌های خود را زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام می‌دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار