مدیران خودروعصر اعتبار

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاهای گنبدکاووس

عصر ساختمان:مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس از پیش بینی مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی درمناطق روستایی این شهرستان در سال مالی جاری خبر داد.

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاهای گنبدکاووس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، ولی الله رضایی اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های استان گلستان و ماده 180 قانون بودجه، برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس پیش بینی شده است.
    وی با بیان اینکه میزان اعتبارات پیش بینی شده امسال در مقایسه با سال قبل دو برابر شده است، گفت: با این اعتبارات، طرح هادی شامل آسفالت و جدول کشی معابر در 30 روستای این شهرستان انجام خواهد شد.
    رضایی اضافه کرد: هم اکنون برای برخی از طرح های پیش بینی شده، مناقصه برگزار شده است که با مشخص شدن برندگان آن، عملیات اجرایی طرح ها نیز شروع خواهد شد.
    وی تصریح کرد: هم اکنون برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان گنبدکاووس طرح هادی تهیه شده است که اجرای طرح ها در چند مرحله و مطابق با اعتبارات تخصیصی در هر سال انجام خواهد شد.
    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد که با تخصیص کامل اعتبارات پیش بینی شده تاپایان سال مالی جاری، تحول جدی درحوزه جدول کشی و آسفالت معابر در 30 روستای این شهرستان صورت گیرد.
    رضایی همچنین از پیش بینی 75 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری دراین شهرستان خبر داد و گفت: براساس برنامه پیش بینی شده تا پایان امسال 500 واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی می شود.
    وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 300 نفر از روستاییان گنبدکاووس برای استفاده از تسهیلات 150 میلیون ریالی مقاوم سازی مسکن به بانک های عامل این شهرستان معرفی شدند.
    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی درسال 84 تا پایان سال 93 افزون بر 9 هزار واحد مسکونی این شهرستان مقاوم سازی شده است.
    رضایی گفت: درحال حاضر ارسال پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی طرح مقاوم سازی مسکن روستایی دراین شهرستان به روز شده است و بلافاصله فرد به بانک معرفی می شود.
    طرح هادی روستایی در راستای فراهم سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می شود.
    چنین طرحی در کشور از سال 1362 و در یکی از نقاط روستایی شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری به اجرا گذاشته درآمد و سال های بعد بخصوص از سال 1366 توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با جدیت پیگیری شد.
    شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و حدود 200 روستای بالای 20 خانوار دارد که از این تعداد 167 روستا دارای کد شناسایی و بقیه به صورت نقطه جمعیتی هستند.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو