مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته امداد کشور:

۶۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد طبس ساخته می‌شود

عصر ساختمان- رئیس کمیته امداد کشور از قول مساعد برای ساخت ۶۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد در طبس را داد.

۶۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد طبس ساخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، پرویز فتاح پیش از ظهر سه شنبه در سفر به شهرستان طبس و در شورای عمومی کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: مردم هر دیاری باید به انفاق تشویق شوند و این  موضوع آن قدر مهم است که آیات و روایات زیادی در این خصوص آمده است.

    وی با بیان اینکه فلسفهٔ کمیته امداد باید برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: نظام اسلامی برای دین داری مردم در دنیا و آخرت که موانع زیادی را پیش روی خود دارد از تحریم‌های دشمنان گرفته تا موانع داخلی آمده است.

    وی خطاب به کارکنان کمیته امداد گفت: در کمیته امداد باید هوشمندانه و باتدبیر عمل کنیم و اعتقادمان این است که در این نهاد کمیت ملاک نیست بلکه کیفیت آن هم برای رضای خدا ملاک عمل است.

    فتاح با بیان اینکه کمیته امداد برای معامله باخدا ایجاد شده است، افزود: کارمان را نباید دست کم بگیریم  چرا که از اساس نظام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

    وی با اذعان به اینکه ما همه مددکار هستیم و امداد نیاز به رئیس ندارد، بیان داشت:  با اداره نشستن کاری نمی‌شود و باید با خضوع در برابر نیازمندان ایستاد تا مشکلات را درک کنیم.

    فتاح با تاکید بر اینکه کمیته امداد نباید نهادی کارمند محور شود، ادامه داد: اگر مردم زکات مال خو را پرداخت کنند تمام مشکلات حل می‌شود و جامعه‌ای که انفاق کند سربلند است.

    آمار مددجویان تحت حمایت در طبس بالا است

    وی با بیان اینکه با گزارش های ارائه‌شده شهرستان طبس را شهرستان محرومی نمی‌بینیم، گفت: 10 درصد جمیعت شهرستان زیرپوشش کمیته امداد هستند که این رقم بالایی برای این شهرستان است چرا که نرمال کشوری 6 درصد است.

    رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه این تفکر اشتباهی است که ما جایی را فقیر و محروم نشان دهیم، ادامه داد:  باید نشان دهیم طبس از محرومیت در حال خروج است و چیزی که من می‌خواهم این است که جمعیت تحت پوشش این نهاد در طبس کاهش یابد و منطق خروج از امداد وظیفهٔ همهٔ مردم و خصوصاً کارکنان امداد است.

    وی با بیان اینکه کمک‌ها باید بیشتر به سمت کمک های موردی سوق داده شود، ادامه داد: طبق دستور رهبری باید به سمتی حرکت کنیم که دیگر مددجویی در کشور نداشته باشیم.

    فتاح از اختصاص 50 فقره سهمیه جهیزیه به طبس خبر داد و افزود: 65 واحد مسکونی نیز با همکاری مسئولان در طبس تحویل مددجویان خواهیم داد.

    وی عنوان کرد: برای تقویت وام‌های اشتغال‌زایی نیز سهمیه‌ای به طبس خواهیم داد تا برخی از مسائل نیز مرتفع شود.

    رئیس کمیته امداد طبس افزود: کارکنانی که تا کنون موفق به زیارت کربلا نشده‌اند را به این سفر معنوی اعزام خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار