مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای ۶۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در خوزستان

عصر ساختمان- ۶۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خوزستان در حال اجرا است .

اجرای ۶۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در خوزستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت نفت در اهواز گفت: این طرح ها شامل احداث و راه اندازی مراکز درمانی، راه سازی، بهسازی و نوسازی مدارس و احداث اماکن ورزشی است .

    محسن امیریان، یکی از مهمترین این طرح ها را احداث و راه اندازی بیمارستان 128 تختخوابه سوسنگرد عنوان کرد و گفت: احداث این بیمارستان پنج سال قبل و پس از 17 سال از زمان شروع به کار طرح با 10 درصد پیشرفت از وزارت مسکن به وزارت نفت واگذار و دو سال قبل به مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی وزارت نفت تحویل شد که تا اکنون 60 درصد پیشرفت داشته است .

    وی افزود: هم زمان با پیشرفت فیزیکی طرح وزارت بهداشت نیز در حال تهیه تجهیزات مدرن بیمارستانی است و طبق زمانبندی این بیمارستان تا پایان سه ماهه اول سال آینده راه اندازی می شود .

    مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت نفت ادامه داد: بیمارستان سوسنگرد جز معدود بیمارستان های استانداردکشور خواهد بود که با راه اندازی آن تحول زیادی در حوزه بهداشت و درمان منطقه غرب کارون ایجاد می شود.

    امیریان، با اشاره به گسترش توریست درمانی با راه اندازی این بیمارستان ادامه داد: وزارت نفت تا کنون برای احداث این بیمارستان 100 میلیارد تومان هزینه کرده است و تامین کلیه تجهیزات و پرسنل بیمارستان طبق تعهدات توسط وزارت بهداشت انجام می شود .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی