مدیران خودروعصر اعتبار

جلسه ساماندهی تامین مسکن کارکنان مترو با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران

عصر ساختمان- جلسه ساماندهی تامین مسکن کارکنان مترو با هدف سرعت بخشیدن به پروژه‌های نیمه‌تمام با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و اعضای هیات مدیره تعاونی‌های مسکن این شرکت برگزارشد.

جلسه ساماندهی تامین مسکن کارکنان مترو با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از دانشجو ، جلسه ساماندهی مسکن پرسنل به منظور ارتقای سطح معیشت کارکنان با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، مشاور مدیرعامل در امور تامین مسکن کارکنان و اماکن شرکت بهره برداری و اعضای هیات مدیره تعاونی و بازرسین مسکن یک و دو شرکت بهره برداری مترو تهران در ساختمان کالج برگزار شد.

    در این جلسه دکتر محمد احمدی بافنده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کار‌های هر مدیرعاملی تامین پرسنل است، گفت: بنده تاکنون در هر پستی خدمت کردم تمام تلاش خود را جهت عملی کردن این موضوع به کار بستم که چه بسا در بیشتر موارد به نتیجه مطلوب رسیده است. امیدوارم در این مجموعه بزرگ نیز بتوانیم به یاری هم به نتایج ملموسی دست پیدا کنیم.

    وی در ادامه با اعلام آمادگی خود جهت کمک به پرسنلی که در شرف خرید منزل مسکونی هستند، خاطرنشان کرد: در صورتی که کارکنان مترو اندوخته‌ای جهت خرید منزل مسکونی دارند اما به هردلیلی قادر به پرداخت قیمت نهایی ملک نیستند، ما در این زمینه ‌‌نهایت همکاری و پشتیبانی را از همکارانمان خواهیم داشت.

    احمدی بافنده از اخذ مجوز پرداخت سنوات 2 ماه به پرسنل از هیات مدیره خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با سازمان نوسازی شهرداری تهران از محل پرداخت سنوات پرسنل، جهت تامین مسکن با نازل‌ترین قیمت برای کارکنان بازنشسته گام‌های موثری برداریم.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خطاب به اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مترو گفت: صاحب خانه شدن برای هر شهروند تهرانی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین اینطور نباشد که اقدامات جهت تامین مسکن کارکنان انجام شود اما بعد از طی چند سال ارزش ملک به قیمت روز برای آنان تمام شده باشد.

    در این جلسه مقرر شد با ستاد ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری تهران در خصوص تامین مسکن برای پرسنل و ارتقای سطح معیشت آنان در زمینه خرید زمین مسکونی، تحویل واحدهای آماده و همچنین اخذ تسهیلات مالی مناسب اقداماتی صورت پذیرد.

    همچنین مقرر شد در جهت پیشبرد پروژه دردشت در خصوص به کارگیری پیمانکاران رتبه یک جهت انجام طراحی‌ها که توجیه اقتصادی دارند هماهنگی‌های لازم انجام پذیرد.

    انجام مذاکرات با موسسات مالی جهت اخذ تسهیلات مناسب بانکی از دیگر محورهای این جلسه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو