مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل استاندارد استان زنجان:

۱۱۰ گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در زنجان صادر شد

عصر ساختمان- مدیرکل استاندارد استان زنجان از صدور ۱۱۰ گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در زنجان خبر داد.

۱۱۰ گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در زنجان صادر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، داود کارگرزاده اظهار کرد: بند 24 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه «افزایش پوشش استاندارد برای همه محصولات داخلی و ترویج آن» به سازمان استاندارد مربوط است و در این راستا فعالیت‌های مربوط انجام می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه سازمان استاندارد و به تبع آن ادارات کل اجرایی اقدامات مربوط را در عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می‌دهند، تصریح کرد: کیفی‌سازی کالا و حمایت از تولید داخل از موضوعات موردنظر اداره کل استاندارد در این زمینه است.

    مدیرکل استاندارد استان زنجان با تاکید بر فرهنگ‌سازی استفاده از تولید داخل در جامعه اضافه کرد: در این راستا باید دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

    کارگر زاده با بیان اینکه یکی از موارد موردنظر استاندارد در زمینه کیفی‌سازی کالاها آسانسورها است، افزود: در این راستا طی شش ماهه نخست امسال 110 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت استاندارد در زنجان صادر شده است.

    مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: طبق بازرسی‌های انجام شده 51 مورد از آسانسورهای موجود در دستگاه‌های دولتی پروانه ایمنی و کیفیت نداشته و نیاز به اصلاح ویژه داشتند.

    کارگر زاده با بیان اینکه طبق بازرسی 13 مورد از 51 آسانسور اعلام شده پروانه تاییدیه ایمنی و کیفیت را اخذ کردند، افزود: طبق پیش‌بینی امیدواریم تا چند ماه آینده 40 درصد از آسانسورها تاییدیه ایمنی کیفیت را اخذ کنند.

    وی در ادامه گزارشی از فعالیت اداره کل استاندارد در اجرای طرح‌های مختلف ارائه کرد و گفت: طرح طاها یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی توسط اداره کل استاندارد است.

    مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای طرح طاها انجام هماهنگ وظایف قانونی سازمان استاندارد است، گفت: اعتمادسازی و توجه عموم به علامت استاندارد ایران و جلوگیری از تولید و عرضه کالای با کیفیت پایین، ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های تولیدی در راستای تامین ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه و جمع‌آوری کالاهای فاقد کیفیت از مراکز تولید از اهداف اجرای طرح طاهاست.

    وی با اشاره به اینکه محدود کردن فضای عرضه کالاهای فاقد علامت استاندارد، خرید نمونه کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری نیز از دیگر اهداف اجرای طرح طاها است، اضافه کرد: ارائه خدمات فنی و کارشناسی به واحدهای تولیدی فاقد پروانه استاندارد نیز از دیگر اهداف سازمان استاندارد در اجرای طرح طاهاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار