مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر حمل و نقل و زیرساخت‌های دیجیتال آلمان:

عادی سازی روابط بانکی برای پروژه‌های عمرانی ایرانی

عصر ساختمان- وزیر حمل و نقل و زیرساخت‌های دیجیتال آلمان از تشکیل گروه مالی در برلین برای پروژه ‌های ایران و آلمان خبر داد و گفت: به زودی شاهد عادی سازی روابط بانکی آلمان در پروژه‌های ایرانی خواهیم بود.

عادی سازی روابط بانکی برای پروژه‌های عمرانی ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، الکساندر دوبرینت در نشست خبری امضای اسناد همکاری با وزیر راه و شهرسازی کشورمان در جهت توسعه حمل و نقل ایران با بیان اینکه در مذاکره درباره حوزه های هوایی ، دریایی ، جاده‌ای و حمل و نقل بین شهری مذاکراتی داشتیم ، گفت: خوشبختانه عادی سازی روابط بین ایران و آلمان استوار است و در کنار مسائل فنی مسائل مالی هم باید حل شود.

    وزیر حمل و نقل و زیرساخت‌های دیجیتال آلمان از ایجاد گروه کاری در برلین برای مسائل مالی ایران خبر داد و گفت: با وزیر راه و شهرسازی ایران اسناد متعددی در رابطه با همکاری شرکت‌های زیمنس ، تاولس و اوستوپ امضا کرده‌ایم که بتوانیم همکاری‌های حمل و نقلی خود را آغاز کنیم.

    وی ادامه داد: سریع سازی خط راه آهن تهران – تبریز ، دادن سیگنالینگ به خطوط راه‌آهن و ارائه 70 لوکوموتیو دیزلی با ایران از موضوعات تفاهمنامه با ا یران است.

    دوبرینت با بیان اینکه از وزیر راه و شهرسازی ایران دعوت کرده‌ایم تا سفری به برلین داشته باشد ، گفت:‌در سفر بعدی آخوندی به برلین موضوعات عنوان شده و مذاکره شده پیگیری می‌شود .

    وزیر حمل و نقل آلمان گفت: در سفر آخوندی به برلین اقتصاد فرودگاه‌های آلمان را بررسی خواهیم کرد.

    وی با بیان اینکه در زمینه حمل و نقل معاهده حمل و نقل هوایی با ایران را امضا می‌کنیم ، گفت: این تعداد اسناد همکاری بین ا یران و آلمان نشان می‌دهد که همکاری‌های تنگاتنگی را خواهیم داشت.

    وی همچنین با اشاره به موضوع مطرح شده درباره استفاده از لیزینگ شرکت‌های آلمانی گفت: گروه تامین مالی در برلین برای مذاکره با ایران تشکیل داده‌ایم که این گروه پیگیری موضوعات را بر عهده می‌گیرد .

    وی تاکید کرد: این کارگروه بر اساس همکاری‌های ایران و آلمان برای تامین مالی پروژه‌های دو کشور تشکیل شده است.

    وزیر حمل و نقل آلمان ادامه داد: از ایجاد گروه تامین مالی پروژه های ایران و آلمان دو هفته بیشتر نمی‌گذرد و امیدواریم عادی سازی روابط بین ایران و آلمان در پروژه‌های عمرانی دو کشور به زودی اجرایی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار