مدیران خودروعصر اعتبار

ظرف مدت ۱۰ روز آینده

۱۵۰ واحد مسکن معصومیه بیرجند آماده واگذاری به متقاضیان است

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در بخش مسکن شهری ظرف مدت حداکثر ۱۰ روز آینده پروژه ۱۵۰ واحدی معصومیه بیرجند با شرایط ویژه و تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر با کارمزد ۷ درصد به متقاضیان واگذار می‌شود.

۱۵۰ واحد مسکن معصومیه بیرجند آماده واگذاری به متقاضیان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، حامد دائمی اظهار داشت: سهمیه خراسان جنوبی از مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 8 هزار و 417 واحد بوده و با بانک‌های عامل قرارداد منعقد شده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون عملیات اجرایی 8 هزار و 162 واحد از این مسکن‌ها به پایان رسیده است، تصریح کرد: از این تعداد 7 هزار و 717 واحد با حضور مسؤولان کشوری و استانی به صورت رسمی افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: از 700 واحد باقی مانده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان 400 واحد آماده افتتاح بوده و مابقی تا پایان سال جاری عملیات اجرایشان تعیین تکلیف می‌شود.

    دائمی اضافه کرد: تاکنون مشکل خاصی در بحث خدمات زیرساختی در مسکن‌های مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر استان وجود نداشته است.

    وی با بیان اینکه فعالیت بنیاد مسکن در بخش مسکن شهری بیشتر برای قشر کم درآمد صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در حال حاضر 976 واحد مسکن شهری در قالب 21 پروژه در سطح استان توسط بنیاد مسکن در دست اقدام است.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تعداد 420 واحد از این پروژه‌ها ساخته شده و در مرحله واگذاری به متقاضیان واجد شرایط قرار دارد.

    دائمی تصریح کرد: متقاضیان این واحدها می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان خود از شرایط و مبلغ این واحدها آگاهی یابند.

    وی با بیان اینکه همچنین در بخش مسکن شهری ظرف مدت حداکثر 10 روز آینده پروژه 150 واحدی معصومیه بیرجند با شرایط ویژه و تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن مهر با کارمزد 7 درصد به متقاضیان واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: این واحدها به صورت یک‌خوابه، دو خوابه و سه خوابه در بلوک‌های 6 و 9 واحدی به صورت سه طبقه روی پیلوت با امکاناتی شامل آسانسور، کلید تحویل و همچنین امتیازات زیربنایی آب، برق و گاز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو