مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار انزلی خبر داد:

اجرای طرح آزادسازی ساحل در انزلی

عصر ساختمان- فرماندار انزلی از برنامه‌ریزی برای آزادسازی حریم ۶۰ متری ساحل و جذب سرمایه‌گذاری طرح‌های فرهنگی و تفریحی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اجرای طرح آزادسازی ساحل در انزلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عبدالصمد صفرنژاد وضعیت کشاورزی این شهرستان در سال جاری را خوب توصیف و اظهار کرد: با وجود خشکسالی، حوزه کشاورزی انزلی کمترین خسارت را داشت.

    وی افزایش 100 درصدی برگ سبز چای، 10درصدی تولید محصولات زراعی و پنج درصدی محصولات باغی و احیای 35 هکتار از باغ‌های رها شده چای را از جمله اقدام‌های مهم در کشاورزی انزلی عنوان کرد.

    فرماندار بندرانزلی با اشاره به حفظ محیط زیست در راستای رونق صنعت گردشگری گیلان گفت: دولت حامی محیط زیست بوده و تمام پروژه‌ها و عملکردها در راستای حفظ محیط زیست و با نظارت این سازمان انجام می‌شود.

    صفرنژاد احیای تالاب و دریاچه‌ها که در شرف خشک شدن و نابودی کامل قرار گرفته بودند را از اقدام‌های حمایتی دولت ذکر کرد و ادامه داد: این اقدام برای حفظ و احیای تالاب بین‌المللی بندرانزلی نیز بسیار ارزشمند است.

    وی ادامه داد: اقدام‌های بزرگی برای احیا و نگه‌داری از تالاب ارزشمند انزلی مانند لایروبی و مقابله با دو گیاه مهاجم سنبل آبی و آزولا صورت گرفته است.

    فرماندار بندرانزلی درباره آزادسازی سواحل تصریح کرد: سال گذشته مرحله نخست طرح آزادسازی سواحل با موفقیت انجام شد و در سال جاری با کمک تمام ارگان‌ها آزادسازی حریم 60 متری ساحل اقدام شده و برنامه‌ریزی‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری طرح‌های فرهنگی و تفریحی سواحل صورت گرفته است.

    وی با اشاره به آمار مغروقین شهرستان بندرانزلی متذکر شد:  سال جاری با تمهیدات صورت گرفته 4 غریق در سواحل انزلی غرق شدند که نسبت به 8 نفر در سال گذشته کاهش داشته است.

    صفرنژاد توجه هموطنان به علایم هشداردهنده و همکاری با ناجیان غریق را از جمله موجب کاهش مغروقین دانست و یادآور شد: در سال جاری به منظور حفاظت از جان مردم در حوزه‌های شهری ناجیان غریق را به بخش‌خصوصی و در حوزه‌های روستایی به دهداری‌ها و بخشداری‌ها متمرکز کردیم که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در سال‌های بعد هیچ آمار غریقی گزارش نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار