مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه :

طرح‌های مسکن مهر در ۴ شهر جدید کشور امسال به پایان می‌رسد

عصر ساختمان:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح‌های مسکن مهر در چهار شهر جدید کشور به نام‌های عالی‌شهر، سهند، امیرکبیر و مهاجران امسال به پایان می‌رسد.

طرح‌های مسکن مهر در ۴ شهر جدید کشور امسال به پایان می‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از اقتصاد نیوز،محسن نریمان امروز در حاشیه بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح‌های مسکن مهر در شهرهای جدید کشور یعنی عالی‌شهر، سهند، امیرکبیر و مهاجران امسال به اتمام خواهد رسید و مابقی پروژه‌ها در 6 ماهه اول سال آینده به پایان می‌رسد.

    وی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در حال انجام وظایف خود است و اگر متقاضیان مسکن مهر هم تعهدات آورده خود را به‌ موقع انجام دهند و همچنین تعاملی که بین وزارتخانه‌های نفت و نیرو داریم، پایدار و اجرایی شود، پروژه مسکن مهر را با موفقیت تحویل می‌دهیم و این منوط به این است که شرایط همواری شکل گیرد.

    مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید افزود: تأخیر در ساخت پروژه مسکن مهر پردیس به این دلیل است که این طرح در منطقه‌ای آغاز شد که توپوگرافی مناسبی نداشت و کار ساخت این طرح در تپه‌ماهورها انجام شده است.

    نریمان بیان کرد: امروز شاهد هستیم که برای انتقال آب باید مخازنی را در بالای کوه بسازیم تا آب را به واحدهای مسکن مهر برسانیم و این کار بسیار دشوار است.

    وی در ادامه گفت: در خصوص خدمات آب، برق، گاز، فاضلاب و ... طرح‌های موفقی را اجرا کردیم و امیدواریم این اجرای این طرح‌ها در آینده مشکلات مردم را رفع کند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص کند شدن ساخت و ساز در پردیس نیز گفت: کم‌کاری وجود ندارد، این کار ملزم به تأمین اعتبار است؛ در خصوص این واقعیات به تعامل خوبی رسیدیم و برای کمک‌هایی در بخش‌های زیربنایی از محل فروش و تهاتر زمین‌های شرکت عمران و اخذ وام از بانک مسکن به‌ویژه در پردیس اقدامات مناسبی انجام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار