مدیران خودروعصر اعتبار

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی:

۲۱۹ مددجوی تحت حمایت کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کردند

حفظ کرامت انسانی سر لوحه فعالیت‌های کمیته امداد

عصر ساختمان- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال ۲۱۹ مددجوی زیر پوشش این نهاد کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن با اعتبار ۶۹۳ میلیون و ۵۳ هزار ریال دریافت کردند.

۲۱۹ مددجوی تحت حمایت کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید مشهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین مسکن برای مددجویان با بهره‌گیری از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد، کمک‌های خیران و آورده اولیه مددجو انجام می‌شود.

    وی با بیان اینکه کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف حمایتی برای مددجویان خدمات ارائه می‌کند، گفت: یکی از این سرفصل‌های حمایتی پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان است.

    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی مسکن را نیاز اساسی مددجویان عنوان و تصریح کرد: طی 6 ماهه نخست امسال 219 مددجوی کمیته امداد استان مرکزی کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن با اعتبار 693 میلیون و 53 هزار ریال و در مدت مشابه سال قبل 70 مددجو با اعتبار 200 میلیون و 333 هزار ریال کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کردند که در سال جاری به نسبت سال قبل این کمک‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.

    وی با اشاره به اینکه کمیته امداد بزرگترین نهاد حمایتی از مستمندان و مستضعفان جامعه است افزود : حفظ کرامت انسانی خانواده‌های تحت حمایت سر لوحه برنامه‌های این نهاد حمایتی است.

    مشهدی افزود: کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی 306 مورد مسکن مددجویان از دیگر اقدامات انجام شده بوده که این خدمات در مدت مشابه سال قبل 100 مورد بوده است.

    وی با بیان اینکه تأمین مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد است، خاطرنشان کرد: تأمین مسکن برای مددجویان با بهره گیری از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد کمک‌های خیران و آورده اولیه مددجو انجام می‌شود که امیدواریم با ورود خیران و مردم نیک اندیش استان بتوانیم گام‌های موثری در تأمین مسکن مددجویان برداریم.

    معاون حمایت و سلامت استان گفت: از ابتدای سال جاری مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از محل درآمدهای اختصاصی امداد بابت احداث و یا بهسازی سرویس‌های بهداشتی روستایی با سرانه هر سرویس 12 میلیون و 500 هزار ریال و با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار اختصاص یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار