مدیران خودروعصر اعتبار

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:

تأمین زیرساخت‌ها تحویل پروژه‌های مسکن مهر را به تأخیر می‌اندازد

عصر ساختمان:معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: تأمین زیرساخت‌های سنگین شهری، تحویل پروژه‌های مسکن مهر را به تأخیر می‌اندازد.

تأمین زیرساخت‌ها تحویل پروژه‌های مسکن مهر را به تأخیر می‌اندازد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی صفدری در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر پردیس اظهار داشت: علی‌رغم کمبود منابع در سال‌های اخیر و مشکلات اقتصادی و تحریم که در کشور وجود داشته، پروژه‌های مسکن مهر در حال پیشرفت بوده و به نتیجه خواهد رسید.

    وی تصریح کرد: به‌طور حتم، اگر سرعت پیشرفت پروژه‌ها با توجه به کنترلی که وجود دارد و همچنین عملکرد آن را نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده گزارش کنند، با بررسی سرعت، نحوه پیشرفت و زمان تحویل و نحوه و برنامه تأمین زیرساخت‌های شهری به‌خصوص تأمین خدمات خاص مانند تأمین آب، برق، گاز و ... که دستگاه‌های مختلف درگیر آن هستند، طبق جدول زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده، ارزیابی درستی خواهیم داشت.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: چیزی که امروز در شهر جدید پردیس شاهد بودیم، این بود که پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس زنده بوده و کارها به‌ سرعت در حال انجام است.

    صفدری افزود: در مناطقی که برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت برای افتتاح تا پایان امسال دارند، اقدامات با سرعت چند برابری در حال انجام است.

    وی تصریح کرد: در پروژه مسکن مهر پردیس در فازهای مختلف با توجه به محدودیت در منابع، امکانات و شرایط موجود از جمله تأمین زیرساخت‌های سنگینی مانند ساخت دیوار حائل در شیب‌های بسیار تند، خدمات زیربنایی و راه‌سازی که هزینه و زمان بسیار زیادی می‌طلبد، کمی فرصت لازم است.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: این موارد تحویل پروژه‌ها را به تأخیر می‌اندازد؛ چون اگر این امکانات شهری نباشد، سکونت افراد در این فضاهای مسکونی فاقد امکانات، امکان‌پذیر نخواهد بود و برای تأمین آن‌ها تحویل مسکن مهر با تأخیر همراه می‌شود.

    صفدری گفت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری مناسب و همچنین با همت و شتابی که مدیران شرکت عمران شهر جدید پردیس و مجموعه مشاوران این شرکت دارند، مسکن مهر طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده به نتیجه برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار