مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل تعاون مسکن جامعه معلولین خبر داد:

واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولین هشتگرد تا پیش از عید

عصر ساختمان- مدیرعامل تعاونی مسکن جامعه معلولین ایران خبر داد: طبق توافقاتی که با شرکت عمران صورت گرفته قرار است ۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولین هشتگرد تا قبل از عید نوروز تحویل داده شود.

واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولین هشتگرد تا پیش از عید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، داوود نیاکان اظهار کرد: کسری پروژه مسکن مهر معلولین هشتگرد بیش از 15 میلیارد تومان برآورد شده که طبق جلسات انجام شده بین پیمانکار و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، قرار است از هفته آینده پول‌هایی که از طرف اعضای تعاونی مسکن و بهزیستی به حساب عمران هشتگرد واریز شده به پروژه تزریق شود و در اولین بازه زمانی 200 واحد شامل 100 واحد از مساکن معلولین جسمی حرکتی و 100 واحد از مساکن نابینایان تا پیش از عید نوروز تحویل داده شود.

    وی افزود: کل پروژه 1020 واحد است که 560 واحد به پیمانکارانی مجزا و 460 واحد به شرکتی دیگر واگذار شده که متاسفانه پروژه 460 واحدی متوقف و در حد قرارداد باقی مانده است.

    مدیرعامل تعاونی مسکن جامعه معلولین ایران با بیان این‌که در پروژه 560 واحدی نیز کار به کندی انجام می‌شود، این مساله را ناشی از عدم تزریق منابع توسط شرکت عمران شهرهای جدید عنوان کرد.

    به گفته نیاکان، 200 واحد از 560 واحد آماده تحویل است، 140 واحد بیش از 60 درصد پیشرفت داشته، حدود 100 واحد دیوارچینی و سقف انجام شده، 80 واحد اسکلت خورده و در 40 واحد فونداسیون ریخته شده است.

    نیاکان هم‌چنین با اشاره به شکایت از پیمانکار قبلی که خلع ید شد و خبر آن در ایسنا منتشر شد گفت: از طرف اعضای جامعه معلولین ایران از مسوولین قضایی و شرکت عمران خواهشمندم به صورت جدی نسبت به وضعیت شکایت از پیمانکار قبلی که به دلیل مشکلاتی خلع ید شده بود اقدام کنند تا با برگشت 3 میلیارد تومان مفقود شده پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار