مدیران خودروعصر اعتبار

بخشدار لواسانات خبر داد:

اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای لواسانات

عصر ساختمان- بخشدار لواسانات از اجرای پروژه‌های عمرانی در چند روستای لواسانات خبر داد.

اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای لواسانات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، فرید حمدحیدری با اشاره به تصمیماتی که در بازدید معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و محیط‌زیست اتخاذ شده است، اظهار کرد: در بازدید از جاده رانشی مسیر لواسان بزرگ و لواسان کوچک، تصمیم بر آن شد تا برای بهسازی و تعیین تکلیف مسیرهایی که چند سالی است، بلاتکلیف مانده، اقدام شود.

    وی ادامه داد: همچنین قرار شد، مسیرهای جایگزین جاده رانشی نیز بررسی و در نهایت نتیجه آن اعلام شود.

    بخشدار لواسانات در خصوص تصمیم اتخاذ شده در زمینه بازدید از سد لتیان نیز گفت: کارشناسان محیط‌زیست، شهرداری و منابع آب موظف شدند تا بر روی پروژه کارشناسی لازم را انجام دهند و نقاط ضعفی که وجود دارد را بررسی کنند.

    حمدحیدری با اشاره به طرح هادی روستایی تصریح کرد: طرح هادی اجرایی در روستاها نداریم؛ از سرفصلی که برای مالیات بر ارزش‌افزوده برای روستاهای فاقد دهیاری در نظر گرفته‌اند، ما چند روستا را معرفی کرده‌ایم.

    وی بیان کرد: در چند روز آینده در روستاهایی همچون ناصرآباد، برگه جهان، راحت‌آباد و چهارباغ چند پروژه عمرانی را اجرا خواهیم کرد.

    بخشدار لواسانات با اشاره به پروژه‌های عمرانی که در روستاهای ذکر شده، انجام خواهد شد، بیان کرد: جدول‌گذاری و آسفالت روستایی از پروژه‌های عمرانی است که در این روستاها انجام خواهد شد.

    حمدحیدری در خصوص تعداد روستاها تصریح کرد: ما به‌صورت کلی دارای 20 روستا هستیم که تمام روستاها از طرح هادی برخوردار هستند، اما نیاز به بازنگری دارند.

    وی با اشاره به روستاهایی که دارای دهیاری هستند، گفت: تعداد 11 روستا از دهیاری برخوردار هستند و دهیاری چند روستا نیز مصوب شده اما هنوز انجام نشده است.

    بخشدار لواسانات در خصوص سرشماری اینترنتی در لواسانات افزود: در سرشماری اینترنتی شهرستان شمیرانات 44 درصد از مردم شرکت کردند که عمده شرکت‌کنندگان در این سرشماری در بخش لواسانات بوده‌اند.

    حمدحیدری افزود: چند اکیپ هم برای سرشماری اینترنتی در روستاها فعال هستند و سرشماری را آغاز کرده‌اند.

    وی اضافه کرد: امیدواریم در پایان سرشماری به آمار خوبی در شهرستان شمیرانات برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو