مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل گروه ایفاسرام درگفت و گو با عصر ساختمان :

ایفا سرام حامی نمونه نمایشگاه Sanitex۲۰۱۶ اصفهان

عصر ساختمان:ایفا سرام با حضور پر رنگ خود دراولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیر آلات ساختمان و تجهیزات مدرن آشپزخانه عنوان حامی نمونه این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

ایفا سرام حامی نمونه نمایشگاه Sanitex۲۰۱۶ اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان»، این شرکت تولیدی یکی از بزرگترین کارخانجات کاشی سرامیک چاپ دیجیتال ایران است که با ظرفیت تولید روزانه 65هزار متر مربع کاشی و سرامیک کف و بدنه  بزرگترین خط تولید کاشی و سرامیک ایران و واحد نمونه صنفی کشور را به خود اختصاص داده است.
    مسعود منتظری هدف حضوردر این نمایشگاه را ارائه محصولات جدید ایفاسرام که کاشی با سایز120*40 و120*60 در طرح ها و رنگ های مختلف است عنوان کرد.
    وی نمایشگاه امسال را به دلیل تخصصی بودن بسیار مفید دانست و استقبال مردم را نشان از اهمیت این صنعت در بین مردم برشمرد.
    مدیر عامل ایفا سرام دررابطه با برگزار کننده این نمایشگاه گفت: خوشبختانه امسال از نظر زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه هیچ مشکلی وجود نداشت و در سطح بسیار خوبی برگزار شد. حضور پررنگ شرکت ها و بازدید کنندگان فراوان نشان از این دارد که مدیران برگزاری  توانستند این رویداد بزرگ را برنامه ریزی و هدایت کنند.
    وی صادرات را یکی از عوامل مهم رونق یک کارخانه برشمرد و ادامه داد: هم اکنون ایفا سرام نزدیک به 40درصد محصولات خود را به کشور های آسیایی و برخی از کشور های اروپا مثل اسپانیا که خود یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک است صادر میکند.
    ایفا سرام به عنوان واحد نمونه کشور حمایت از تولید کنندگان را یکی از مهمترین عوامل رونق اقتصادی کشور دانست و با بیان این مطلب افزود: مسئولین دولتی با تخفیف های مالیاتی برای تولید کنندگان و تسهیل در امر صادرات میتوانند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار