مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست فرمانداری نیشابور:

طوفان دیشب در نیشابور خسارتی بر جای نگذاشت

عصر ساختمان- سرپرست فرمانداری نیشابور با بیان اینکه طوفان شب گذشته نیشابور خسارتی نداشته است، از وقوع طوفان و ورد موج سرما به شهر بنا به پیش‌بینی هواشناسی خبر داد.

طوفان دیشب در نیشابور خسارتی بر جای نگذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ، سعید شیبانی اظهار داشت: خوشبختانه در اثر طوفان شب گذشته شهرستان نیشابور، هیچ‌گونه آسیبی به مردم، منازل و تأسیسات شهری وارد نشده است.

    وی خاطرنشان کرد: البته طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی امکان دارد طوفان و همچنین سرما ادامه داشته باشد و مردم باید مراقب باشند.

    سرپرست فرمانداری نیشابور تصریح کرد: البته همه ارگان‌های مرتبط آماده مقابله با همه نوع مشکلی هستند و جای نگرانی نیست.

    * مشکل اینترنت نمایشگاه کتاب حل خواهد شد

    شیبانی همچنین با اشاره به روند آماده‌سازی نمایشگاه ناشران ایران در نیشابور گفت: همه دستگاه‌های مربوط به موضوع ورود کرده‌اند و کارها طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است.

    وی تصریح کرد: طی دو روز آینده فعالیت‌های ستاد برگزاری اوج می‌گیرد و کارها شکل نهایی خود را به دست خواهند آورد.

    سرپرست فرمانداری نیشابور افزود: شهرداری نیشابور قول داده است تقاطع غیر هم‌سطح امام رضا(ع) که مسیر رفت‌وآمد مردم به نمایشگاه است را تا شنبه تحویل دهد و آسفالت و روشنایی آن را طی این دو روز تکمیل خواهد کرد.

    شیبانی همچنین از بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از سایت نمایشگاه برای رفع نیازهای احتمالی خبر داد و گفت: 160 ناشر در راه نیشابور هستند و این شهر آماده میزبانی از مهمانان این رویداد فرهنگی است.

    وی با اشاره به مشکل اینترنت نمایشگاه بین‌المللی خیام در نیشابور تأکید کرد: طبق صحبتی که امروز با ریاست اداره مخابرات داشته‌ام ایشان قول حل مشکل را طی روزهای آتی داده است، ارتقاء قدرت آنتن مخابراتی آن منطقه، تجهیز نمایشگاه به اینترنت بی‌سیم و افزایش پهنای باند برای نمایشگاه قطعی شده است و خبرنگاران می‌توانند با خیال راحت به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی در استان بپردازند.

    سرپرست فرمانداری نیشابور در پایان ضمن دعوت از مردم استان برای حضور در شهرستان نیشابور تأکید کرد: نیشابور به‌عنوان پایتخت کتاب ایران میزبانی شایسته برای کتاب دوستان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو