مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر همدان خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه پیاده راه‌سازی خیابان بوعلی همدان

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه پیاده راه سازی خیابان بوعلی همدان خبر داد.

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه پیاده راه‌سازی خیابان بوعلی همدان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، رئیس و اعضای کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ظهر پنج شنبه از روند اجرای پروژه های شهرداری منطقه یک همدان بازدید کردند.

    در این بازدید رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان با تشکر از زحمات مجموعه مدیریت شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه ها گفت: عملیات اجرایی پیاده راه‌سازی خیابان بوعلی از روند خوبی برخوردار بوده و زحمات مجریان و عوامل دست اندر کار این طرح قابل تقدیر است.

    حمید رضا طبی مسرور فعالیت شبانه روزی عوامل اجرایی طرح پیاده راه سازی خیابان بوعلی را از شاخصه های این طرح برشمرد و افزود: با توجه به تاکید اعضای شورا و همت مجموعه عوامل اجرای طرح این پروژه در حال حاضر از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.

    طبی مسررو با بیان اینکه پیاده‌راه خیابان بوعلی علاوه بر افزایش سرعت حرکت پیاده امکانات خوبی در جهت مکث و هنر خیابانی ایجاد کرده و کاملا برای افراد کم توان و ناتوان نیز مناسب سازی شده است، اضافه کرد: با توجه به اصول فنی که در اجرای طرح رعایت شده کل خیابان 10 سانتی متر هم ناهمواری ندارد و تمامی تاسیسات شهری شامل فیبر نوری، سیستم های صوتی، آبیاری قطره ای، تاسیسات زیرساختی و غیره بروز شده و مبلمان شهری آن نیز در دست اجرا است.

    صرف 6 میلیارد تومان برای پروژه پیاده راه سازی خیابان بوعلی

    وی با بیان اینکه برای کل پروژه پیاده راه سازی خیابان بوعلی شش میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی لاین غربی خیابان به اتمام رسیده و هم اکنون لاین شرقی نیز در دست اجرا است و تا پایان فصل پاییز به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

    رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه از اجرای پروژه های عمرانی و املاکی با اعتباری حدود 32میلیارد تومان در منطقه یک شهرداری همدان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: 15 میلیارد تومان این مبلغ برای پروژه های عمرانی و 17 میلیارد تومان برای تملک بوده است.

    طبی مسرور اضافه کرد: طی سال جاری تا کنون در منطقه یک شهرداری همدان 14 هزار تن آسفالت اجراشده است.

    وی به اصلاح و بازسازی پیاده راه پارک مردم اشاره و عنوان کرد: این پروژه در چند فاز اجرا  می شود که در حال حاضر فاز ششم آن با پیشرفت 90  درصدی و اعتباری حدود 500 میلیون تومان در دست اجرا است.

    حمید رضا طبی مسرور پیشرفت پیاده راه سازی خبابان هنرستان را نیز 50 درصد اعلام کرد و یادآور شد: بودجه این پروژه 150 میلیون تومان است که برای اجرای آن از مصالح (جالیز) جمع آوری شده خیابان بوعلی استفاده می شود.

    پیشرفت 50 درصدی پروژه پوشش رودخانه جهان نما

    طبی مسرور پیشرفت پروژه پوشش رودخانه جهان نما را هم 50 درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با دال ترافیکی و اعتبار 150 میلیون تومان در دست اجراست.

    وی همچنین به پیاده راه سازی کوچه شهیدان فتحی و سحر در منطقه دره مرادبیگ اشاره کرد و یادآور شد: برای این پروژه ها 300 میلیون تومان هزینه شده که در حال حاضر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

    این عضو شورای شهر همدان پروژه لایروبی و حفر قنات در سطح منطقه یک را از دیگر اقدامات شهرداری این منطقه برشمرد و افزود: قنات های بین النهرین و خواجه رشید از جمله این طرح ها است که هم اکنون در مرحله اتمام کار بوده و بیش از 90 درصد پیشرفت دارد.

    طبی مسرور ادامه داد: برای پل عابر پیاده سعیدیه و شهید احمدی روشن مبلغ یک میلیارد تومان هزینه شده و پروژه در مرحله نصب آسانسور و پله برقی است.

    وی هزینه دیوار کشی و تعریض بلوار میرزاده عشقی را چهار میلیارد تومان با تملک مسیر تالار معلم برشمرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه های پیاده راه سازی بلوار آزادگان با اعتبار 570 میلیون تومان و خیابان سعیدیه بالا نیز  با 100 میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسیده است.

    طبی مسرور همچنین بودجه هزینه شده برای اصلاح هندسی و ترافیکی چهار راه سعیدیه را 250 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تکمیل و بازسازی محوطه یادمان شهدای پارک مردم  با 600میلیون تومان احداث شده است.

    وی در پایان از حمایت های مردم شهر در تمام نقاط برای اجرای پروژه ها و تحمل و بردباری آنها تشکر کرد و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی را ارزشمند دانست و یاری و همفکری اتاق اصناف همدان و کسبه خیابان بوعلی را از جمله موارد همکاری این نهاد مردمی تاثیر گذار در اقتصاد شهر بیان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار