مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار تاکید کرد؛

لزوم نصب کنتور هوشمند برداشت آب در ۳۵۰ نقطه چهارمحال و بختیاری

عصر ساختمان- معاون هماهنگ‌کننده امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بر لزوم نصب کنتورهای هوشمند آب در ۳۵۰ نقطه استان در سال جاری تاکید کرد.

لزوم نصب کنتور هوشمند برداشت آب در ۳۵۰ نقطه چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، گودرز امیری در نشست کارگروه حفاظت کیفی زاینده‌رود و حفظ منابع آب، اظهارامیدواری کرد، برنامه واگذاری تصفیه‌خانه و  عملیات لوله‌گذاری خط انتقال آب بن به بروجن توسط شرکت آب منطقه‌ای ارائه و عملیات اجرایی آن تا سه ماه آینده آغاز شود.

    وی ضمن تاکید بر تسریع در نصب کنتورهای هوشمند آب به‌منظور مشخص شدن میزان آب برداشتی استان، تصریح کرد: باید 350 نقطه به این منظور در سال جاری مشخص و به پیمانکار ارائه شود.

    امیری گفت: در صورت عدم تامین آب 1200 هکتار از اراضی منطقه تونل کوهرنگ سه توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، باید سیستم آبیاری نوین در این مناطق توسط این شرکت اجرا شود.

    معاون هماهنگ‌کننده امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب روستایی باید نسبت به اجرای طرح جمع‌آوری پساب فاضلاب در چهار روستای شهر سامان اقدام کند.

    وی افزود: پیش‌نویس نامه‌ای به وزارت نیرو به‌منظور کمک به اجرای طرح جمع‌آوری پساب فاضلاب در روستاهای حاشیه زاینده‌رود، باید تنظیم شود.

    امیری با بیان این‌که بخش خصوصی می‌تواند در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا ورود کند، اظهار کرد: آموزش تفکیک زباله از مبدا در روستاهای پایلوت هر شهرستان باید ارائه شود.

    معاون هماهنگ‌کننده امور عمرانی تصریح کرد: مطالعات لازم برای تغییر کاربری زمینی که در مجاورت پل زمانخان قرار دارد و تبدیل آن به پارکینگ باید انجام شود.

    در ادامه این نشست مدیرکل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به این‌که بیش از 800 نقطه به منظور نصب کنتور هوشمند در استان وجود دارد، گفت: 350 نقطه به این منظور مشخص شده است.

    کورش نادری افزود: واگذاری تصفیه‌خانه طرح انتقال آب بن به بروجن ظرف سه ماه آینده انجام می‌شود.

    در ادامه این نشست معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دشت‌های مالخلیفه با 1.07 متر، لردگان با 0.95 متر و گندمان با 0.32 متر افت آب‌های زیرزمینی مواجه هستند و ممنوعه اعلام شده‌اند.

    فتح‌الله صابرپور افزود: تنها دشت استان که با افت آب‌های زیرزمینی مواجه نیست دشت جونقان است که چهار سانتی‌متر رشد آب‌های زیرزمینی داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار