مدیران خودروعصر اعتبار

واحدهای مسکونی در مناطق محروم استان زنجان احداث می‌شود

عصر ساختمان- مسؤول گروه جهادی معبر(رهروان شهدا) با اشاره به احداث دو واحد مسکونی در مناطق محروم استان زنجان، گفت: این واحدهای مسکونی با حمایت آستان قدس رضوی در حال احداث است.

واحدهای مسکونی در مناطق محروم استان زنجان احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری فارس،  از زنجان رحمان هادی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های جهادی گروه معبر(رهروان شهدا) در استان زنجان، اظهار کرد: این گروه از سال 90 تأسیس شده است.

    وی با بیان اینکه گروه معبر شهدا با انجام کارهای جهادی سعی در محرومیت‌زدایی از چهره مناطق دورافتاده استان زنجان دارد، اضافه کرد: این گروه در سال 90 فعالیت خود را با عضویت 40 بسیجی آغاز کرده است.

    مسؤول گروه جهادی معبر(رهروان شهدا) در رابطه با فعالیت‌های این گروه نیز گفت: انجام فعالیت‌های گسترده و متنوع در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی از ابتدای تأسیس این گروه در دستور کار بوده است.

    هادی‌نژاد ادامه داد: از جمله فعالیت‌های این گروه می‌توان کمک به احداث دو واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اهر در سال 91 اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه در استان زنجان فعالیت‌های این گروه پیگیری شده است، افزود: از جمله این فعالیت‌ها در استان هم می‌توان به احداث مسکن در مناطق دورافتاده و محروم استان زنجان اشاره کرد.

    مسؤول گروه جهادی معبر(رهروان شهدا) ابراز کرد: از دیگر فعالیت‌های این گروه برگزاری یادواره شهدا، اعزام اعضای گروه به کربلای معلی در اربعین حسینی در سال 94 و احداث دو واحد منزل مسکونی محرومین در روستای «دواسب» زنجان و «چروک» زنجانرود در مهر ماه سال جاری بوده است.

    هادی‌نژاد با بیان اینکه این فعالیت‌ها با حمایت مالی آستان قدس رضوی در حال اجرا است، ابراز کرد: امید است تا پایان آبان ماه سال جاری و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج این واحدهای احداث شده تحویل خانواده‌های مورد نظر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی