مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار چهارمحال و بختیاری:

با ساخت و سازهای غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری برخورد جدی شود

عصر ساختمان- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شاهد ساخت و سازهای غیرقانونی زیادی در این استان هستیم و این در حالی است که بارها نسبت به برخورد با این ساخت و سازها تذکر داده شده است.

با ساخت و سازهای غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری برخورد جدی شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ظهر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: متأسفانه شاهد ساخت و سازهای غیرقانونی زیادی در این استان هستیم و این در حالی است که بارها نسبت به برخورد با این ساخت و سازها تذکر داده شده است.

    استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر برخوردی هم با ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان صورت می‌گیرد فقط با افراد ضعیفی است که شاید تنها راه معیشت آن‌ها محل کوچکی است که به صورت غیرقانونی ساخته شده گفت: این در حالی است که مسؤولان مربوطه با صاحبان قدرت و ثروت که اقدام به این‌چنین کاری می‌کنند هیچ برخوردی نمی‌کنند.

    این مسؤول با بیان اینکه در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته ولی همچنان ضعف‌های زیادی باقی‌مانده است، خاطرنشان کرد: سعی شده در جلسات مختلف مشکلات واحدهای تولیدی که با بانک‌ها، سیستم مالیاتی، سازمان تأمین اجتماعی و... با ارائه راهکارهای مناسب حل و فصل شوند.

    سلیمانی دشتکی افزود: اگر سرمایه‌گذاری به هر دلیلی از سرمایه‌گذاری کردن در این استان منصرف شود این وظیفه دستگاه‌های اجرایی مربوطه است که پیگیر انصراف وی شوند و در صورت امکان باید شرایط را برای حضور دوباره او در این استان فراهم کنند، چهارمحال و بختیاری استان کوچکی است لذا باید دست در دست هم دهیم تا با یک حرکت انقلابی نسبت به عمران و آبادانی آن کوشش کنیم.

    استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اجرای قانون باید راهگشای امور واحدهای تولیدی باشد نه اینکه باعث به بن‌بست رسیدن آن‌ها شود بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرای و بانک‌های این استان تلاش کنند تا راه‌های قانونی برای رفع مشکلات پیدا کنند.

    وی با اشاره به اینکه پروژه بهشت‌آباد بالاخره اجرایی خواهد شد حتی در درازمدت ادامه داد: چهارمحال و بختیاری از کمبود تخصیص آب هم در صنعت، هم کشاورزی و هم گردشگری رنج می‌برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار