مدیران خودروعصر اعتبار

روگذر میثم تا ۱۰ روز آینده افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: پل میثم نیز تا دو هفته آینده تکمیل شده و ترافیک محدوده مناطق ۲ و ۶ را کاهش خواهد داد.

روگذر میثم تا ۱۰ روز آینده افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل ازخبر نگار فارس،  علیرضا قاری قرآن امروز با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر، اظهار کرد: براساس تعهداتی که قبلاً عنوان شده بود امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره شهر به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

    وی با بیان اینکه امسال در کنار پروژه‌های نیمه کاره چند پروژه جدید در شهر تعریف شد، تصریح کرد: اکثر پروژه‌های فعلی شهرداری در مراحل نهایی هستند که یکی از نمونه‌های ویژه و خاص آن پروژه تقاطع مقداد و تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم است.

    معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با اشاره به تکمیل فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی از میدان نماز تا شهر قدس تا دو ماه آینده خاطرنشان کرد: به موازات این پروژه پروژه بلوار کریمی از میدان نماز تا زیرگذر پیامبر اعظم و اتصال آن به بلوار کبیری ظرف ماه‌های آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

    وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی رمپ و لوپ تونل غدیر خاطرنشان کرد: این پروژه تسهیل عبور و مرور از تونل غدیر به پیامبر اعظم ایجاد خواهد کرد و تراکم اطراف حرم مطهر خصوصاً در ایام نوروز را بهبود می‌بخشد.

    قاری قرآن از تکمیل روگذر پروژه شهدای مدافع حرم قبل از پایان سال خبر داد و افزود: پل میثم نیز تا دو هفته آینده تکمیل شده و ترافیک این محدوده را کاهش خواهد داد.

    وی با اشاره به وضعیت پروژه سه سطحه 15 خرداد خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پیشرفت پروژه چشم‌گیر نبوده اما معارضات به طور کامل رفع شده و در حال حاضر قریب به 25 درصد پروژه باقی مانده و توافقاتی کردیم که پروژه تحویل شهرداری شده و ما خودمان آن را تا پایان سال تکمیل کنیم.

    معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با تاکید بر اینکه روگذر تقاطع 15 خرداد حداکثر تا دو ماه آینده بازگشایی خواهد شد، گفت: سعی داریم با توافق و تعامل با پیمانکار مشکلات را حل کرده و با عزمی ویژه پروژه را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار