مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار عسلویه خبر داد:

اجرای ۲۰ پروژه عمران شهری در عسلویه

عصر ساختمان- شهردار عسلویه از اجرای ۲۰ پروژه عمران شهری در عسلویه خبر داد.

اجرای ۲۰ پروژه عمران شهری در عسلویه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی ماندگار ظهر امروز در نشست شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید، حمایت‌های بسیار خوبی از شهرداری‌ها صورت گرفته و اعتبارات بیشتری نسبت به سنوات قبل به شهرداری‌ها تزریق شده است.

    وی افزود: معاونت عمرانی استاندار و دفتر شهری استانداری نیز حمایت و پشتیبانی بسیار خوبی از شهرداری‌ها دارند و روز به روز شاهد تقویت بیشتر شهرداری‌ها هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

    شهردار عسلویه خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه بودجه و بودجه‌نویسی برای کارکنان و مدیران شهرداری‌ها شد و ابراز داشت: کارشناسان و مدیران شهرداری باید با قوانین حقوقی و قوانین بودجه و نحوه تنظیم بودجه آشنایی کامل داشته باشند و برگزاری کلاس‌های تخصصی در این عرصه لازم و ضروری است.

    ماندگار تصریح کرد: بهبود وضعیت نیروی انسانی شهرداری‌ها نیز از دیگر مواردی است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

    وی با اشاره به تداخل حریم عسلویه و نخل تقی افزود: عسلویه و نخل تقی به دلیل تداخل حریم که دارند در برخی موضوعات از جمله محیط زیست، بندر و کشتیرانی و آب و برق تداخل دارند و امیدواریم از طریق معاونت عمرانی مسئله، پیگیری و رفع شود.

    شهردار عسلویه با تاکید بر لزوم تلاش برای اخذ عوارض آلایندگی از شرکت‌های مستقر در عسلویه گفت: شرکت‌ها در تمام فصول سال کار می‌کنند و آلایندگی آنها مردم را آزار می‌دهد و به این بهانه که دفتر مرکزی آنها در عسلویه نیست از پرداخت عوارض سر باز می‌زنند که نیازمند پیگیری ویژه و حاکمیتی است.

    ماندگار ابراز داشت: بحث تراکم از بحث‌های مهم شهرداری‌هاست و کمیسیون ماده 5 باید در تسهیل امور همکاری کند.

    شهردار عسلویه خواستار تخصیص اعتبار برای اجرای فاضلاب شهری عسلویه شد و گفت: سیستم فاضلاب در عسلویه باید راه‌اندازی شود و امیدواریم اعتبار لازم تخصیص یابد.

    ماندگار از اجرای 20 پروژه عمران شهری در عسلویه خبر داد و افزود: در سال جاری 20 پروژه شاخص در شهر عسلویه اجرایی شده که تکمیل این پروژه‌ها مورد تاکید قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار