مدیران خودروعصر اعتبار

درخواست ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی البرز

عصر ساختمان- کرج - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در سفر کاروان تدبیر و امید به استان برای پروژه‌های که دارای کد و ردیف اعتباری هستند، ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار درخواست کرده ایم.

درخواست ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری مهر، هیربد معصومی با اشاره به افتتاح 311 پروژه عمرانی استان در هفته دولت، اظهار کرد: 240 پروژه مختص به بخش دولتی و مابقی مربوط به بخش خصوصی بوده است.

    معصومی در ادامه به سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز اشاره کرد و گفت: در این سفر برای پروژه‌های که دارای کد و ردیف اعتباری هستند، 1000 میلیارد تومان اعتبار درخواست کرده‌ایم.

    وی با تأکید بر اینکه 600 میلیارد تومان تاکنون نهایی شده است، گفت: تلاش می‌کنیم برای پروژه‌های عمرانی - تملکی اعتبار دریافت کنیم.

    معاون امور عمرانی استانداری البرز با اشاره اهمیت پروژه‌های استانی و ملی استان، گفت: سعی کرده‌ایم پروژه‌های استانی و ملی بااهمیت را برای دریافت اعتبار انتخاب کنیم همچنین چند پروژه جدید به رئیس‌جمهور معرفی می‌شود که امیدواریم در این سفر بتوانیم مجوزهای این پروژه‌ها را دریافت کنیم.

    معصومی با تأکید بر اینکه همه پروژه‌های استان اعتباری بالغ از سه هزار و 150 میلیارد تومان نیاز دارند، گفت: با برگزاری جلسات متعدد با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تلاش کرده‌ایم برای 45 پروژه مهم استان که اعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد و 135 میلیون تومان نیاز دارند، اعتبار درخواست کنیم.

    وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های که در سفر کاروان تدبیر و امید به البرز اعتبار دریافت می‌کنند باید تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسند، گفت: بیمارستان 160 تختخوابی فردیس و بیمارستان 250 تختخوابی سیدالشهدای کرج جزو پروژه‌های است که باید تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد برای هرکدام از این پروژه‌ها به ترتیب 60 و 100 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تأکید بر اینکه پروژه‌های هر شش شهرستان در این سفر موردتوجه قرار می‌گیرد، گفت: امیدواریم دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به استان ارتقای کیفیت زندگی و رفاه مردم را به دنبال داشته باشد.

    معصومی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه حضور رئیس‌جمهور در استان مربوط به طیف خاصی نیست، گفت: همه دنیا چشمشان به این سفرهاست، می‌خواهند نتیجه توسعه سیاسی و اجتماعی مردم ایران را ببینند.

    وی با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم استقبال رئیس‌جمهور به‌مراتب مهم‌تر از پروژه‌ها است، گفت: حضور مردم در تحکیم ستون‌های توانمند انقلاب از اهمیت زیادی برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو