مدیران خودروعصر اعتبار

معاون بنیاد مسکن:

ساخت و تحویل ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول در کشور

عصر ساختمان- معاون پشتیانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن برای خانواده‌های دو معلول و بیشتر تهیه و تحویل داده شده است.

ساخت و تحویل ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، هادی درفشی در سفر به اردبیل و نشست با مسؤلان بنیاد مسکن در اردبیل اظهار کرد: تاکنون بیش از 2 هزار و 600 واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول کشور توسط  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  تهیه و تحویل  شده است.

    وی افزود: هم اکنون 11هزار خانوار دارای دو معلول در کشور شناسایی شده‌اند که فاقد سرپناه هستند.

    رئیس هیأت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور کمک های نیکوکارانه مردم  در سراسر میهن اسلامی را پشتوانه مهمی درجهت تامین سرپناه برای این همطونان اعلام کرد و افزود: در همین رابطه ساخت 30 هزار واحد مسکن توسط انجمن خیرین مسکن ساز در سطح  کشور آغازشده و 20هزار واحد  نیز آماده بهره‌برداری ویا تاپایان سال تحویل خانواده‌های فاقد مسکن داده می‌شود.

    درفشی مشارکت خیرین نیکوکار را دراین امر خداپسندانه ، عامل تسریع ونشر فرهنگ خانه دار کردن اقشار محروم و فاقد سرپناه اعلام کرد و گفت: با همت همین بزرگواران می‌توانیم سالی 5 هزار خانواده بدون خانه و سرپناه را وارد چهار دیواری مناسب و مستقل کنیم واین بلای بنیان کن را در سطح کشور ریشه کن کنیم.

    57 واحد مسکن برای خانواده‌های دو معلول اردبیل احداث می‌شود

    مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: ما با همت خیرین در حوزه ساخت مسکن ورود پیدا کردیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم با همت خیرین در ساخت سرپناه برای خانواده‌های نیازمند به ویژه دو معلول بالاتر اقدام کنیم.

    فرهاد  سبحانی با ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام یافته در انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل  گفت: سهمیه تامین مسکن برای خانواده‌های دو معلول استان در سال جاری 57 واحد است که تعداد 34 واحد آن مسکن روستایی و 23 واحد  هم مسکن شهری  است.

    وی افزود: بالغ بر 110 خانوار دو معلول در شهر و روستاهای استان، شناسایی و تشکیل پرونده شده است  که دو برابر سهمیه تخصیصی استان را شامل می‌شود بنابراین  بیش از پیش نیازمند  مساعدت‌های خیرین و مشارکت‌های مردم نیکوکار است.

    به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  معاون  امورعمرانی استانداری ، مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز، وجمعی از مسؤولان استانی نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار