مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

۲۲ طرح توسعه شهری در یزد اجرا شد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از اجرای ۲۲ طرح توسعه شهری در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: اغلب این طرح‌ها تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

۲۲ طرح توسعه شهری در یزد اجرا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمدرضا نقصان محمدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به طرح‌های اجرا شده یا در دست اجرا در حوزه راه و شهرسازی اظهار داشت: پروژه‌های بسیار مهم ملی و استانی در حوزه راه در دست پیگیری و اجراست.

    وی عنوان کرد: استان یزد به لحاظ محورهای مواصلاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا یزد در واقع چهارراه مواصلاتی کشور است و شمال و جنوب و شرق و غرب کشور را به یکدیگر متصل می‌کند.

    نقصان‌محمدی با بیان اینکه اجرای طرح‌های راه‌سازی در استان یزد به همین دلیل حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: برخی طرح‌ها به دلیل کمبود اعتبار به کندی پیش می‌رود اما برخی طرح‌ها نیز با سرعت خوبی در حال اجراست.

    وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات به موقع، بتوانیم طرح‌های متوقف شده در حوزه راه‌سازی را به جریان انداخته و اجرایی کنیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد یادآور شد: مساحت راه‌های استان یزد در مجموع 80 هزار و 131 کیلومتر است که از این میزان 653 کیلومتر بزرگراه است و در این زمینه در رتبه هشتم کشور قرار داریم.

    وی عنوان کرد: 663 کیلومتر از راه‌های استان را نیز راه‌های اصلی تشکیل می‌دهد که در این زمینه نیز دارای رتبه پانزدهم در کشور هستیم ضمن اینکه هزار و 166 کیلومتر از راه‌ها نیز شریانی است.

    نقصان‌محمدی همچنین به تشریح طرح‌های حوزه شهرسازی پرداخت و اظهار داشت: 22 طرح توسعه شهری در استان یزد اجرایی شده که اغلب آنها تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد همچنین با ارائه آماری از وضعیت مسکن مهر در استان یزد بیان کرد: تاکنون 22 هزار واحد مسکن مهر در استان یزد احداث شده و 460 واحد دیگر نیز در مراحل پایانی ساخت است و به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار