مدیران خودروعصر اعتبار

ارتقای زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی جنوب تهران در ۱۱سال اخیر

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۵نتیجه ارزیابی ستادی از فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی این منطقه را بسیار خوب توصیف کرد.

ارتقای زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی جنوب تهران در ۱۱سال اخیر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از همشهری آنلاین، علیرضا جاوید که در نشست نظارت ستادی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 15سخن می‌گفت، ضمن ابراز رضایت از اقدامات زیربنایی مدیریت شهری با هدف بهبود سرانه‌های خدماتی جنوب شرق پایتخت، تحول زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی مناطق محروم تهران طی یک دهه اخیر را مثبت و رو به جلو دانست و افزود: هم‌اکنون پروژه‌های هدفمند و اثربخشی در سطح منطقه 15در حال اجراست که پس از تکمیل و بهره‌برداری، جمعیت ساکن در محله‌های مختلف این منطقه را از مراجعه به مجموعه‌های فرهنگی- ورزشی مناطق مرکزی پایتخت بی‌نیاز می‌کند.

    جاوید سرپوشیده‌سازی انهار به موازات پشتیبانی از طرح توسعه فاضلاب و شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را یکی از اقدامات مثبت معاونت فنی و عمرانی منطقه 15 به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات شهری دانست و ضمن تأکید بر ادامه این روند، خواستار تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های احداث کانال کمکی سرخه حصار و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده خیابان خاوران توسط شرکت خاکریزآب شد.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های احداث مجموعه‌های فرهنگی - ورزشی منطقه 15تا سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، به معاونت فنی و عمرانی این منطقه افزود: روند تملک و آزادسازی معارضات ملکی پروژه‌ احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و تقاطع غیرهمسطح ثامن با جدیت هرچه بیشتر باید پیگیری شود. تسریع روند تملک معارضات ملکی پروژه احداث مسجد حجت(عج) که باید توسط سازمان عمرانی مناطق اجرا شود و همچنین نیازسنجی و اجرای پروژه‌های مرمت، بهسازی و مقاوم‌سازی‌ پل‌های سواره‌رو توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و شرکت یادمان سازه، از دیگر تأکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در نشست نظارت ستادی منطقه 15بود.

    جاوید با مثبت ارزیابی کردن وضعیت اسنادی فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه 15، نحوه ارجاع کار از طریق برگزاری مناقصات در این منطقه را قابل‌قبول دانست و در عین حال بر افزایش نقش معیارهایی همچون کیفیت و سوابق اجرایی پیمانکاران در فرایند برگزاری مناقصات تأکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو