مدیران خودروعصر اعتبار

مشکلات مسکن مهر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود

عصر ساختمان- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلات مسکن مهر شهرهای مختلف این استان در صورت تامین اعتبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

مشکلات مسکن مهر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل ازش خبرگزاری تسنیم ،  سید موسی خادمی در نشست با نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر اظهار داشت: با همکاری وزارت نیرو مشکلات مربوط به انشعابات پروژه‌های مسکن مهر استان بر طرف می‌شود.

    نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت رفع مشکلات مسکن مهر استان و افتتاح آن‌ها تأکید کرد و افزود: مشکلات مربوط به پروژه‌های مسکن مهر استان در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت جمع بندی و رقم اعتبار مورد نیاز آن‌ها نهایی شود.

    خادمی بیان کرد: پس از جمع بندی نهایی مشکلات و اعتبار مورد نیاز با تنظیم  تفاهم نامه‌ای توسط مدیرکل دفتر فنی استانداری و مشارکت راه و شهرسازی و آب و فاضلاب استان در راستای تخصیص اعتبار و رفع این مشکلات که عمدتا مربوط به انشعابات آب و فاضلاب، برق و محوطه سازی هستند، برطرف شود.

    وی ابراز کرد: مطابق با مصوبه این نشست با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو و پس از تنظیم تفاه نامه 60 درصد اعتبار مورد نیاز تکمیل و افتتاح طرح‌های مسکن مهر استان توسط وزارت نیرو و 40درصد مابقی از محل فروش اراضی اداره کل مسکن و شهرسازی استان و منابع استانی تامین می‌شود.

    خادمی خاطرنشان کرد: در نشستی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اراضی قابل فروش توسط این اداره مشخص و لیست می‌شود و 40 درصد سهم استان از طریق فروش این اراضی تأمین و در صورت نیاز از منابع استانی نیز در این زمینه تخصیص داده می‌شود.

    نماینده قائم مقام وزیر نیرو در این نشست خدمت به مردم به ویژه متقاضیان مسکن مهر را به وزارت نیرو یک اصل دانست و گفت: رفع مشکل انشعابات طرح مسکن مهر استان در این سفر در حال پیگیری است.

    امیر کمالی افزود: اتصال مسکن مهر شهرستان‌های بویراحمد ,کهگیلویه و گچساران به خط انتقال آب و فاضلاب و انشعابات برق و خدمت پایدار به مردم در اولویت وزارت نیرو قرار دارد.

    مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: دو هزار واحد مسکن مهر در صورت تامین کردن انشعابات آب و فاضلاب, برق و گاز حداقل تا دو ماه بعد از تامین انشعابات به مالکان واگذار می‌شود.

    علی مردانی با بیان اینکه، آورده مردم در مسکن مهر 47 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل انشعابات این واحدها مورد نیاز است.

    کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: از مجموع 5 هزارو 127واحد مسکن مهر یک هزار و  680 واحد تحویل داده شده‌اند.

    به گزارش تسنیم، مجموع پروژه‌های مسکن مهر استان اعم از واحدهای تحت نظارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان 5 هزار و 997 واحد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی