مدیران خودروعصر اعتبار

جهانگیری:

اختصاص اعتبار برای نوسازی واحدهای مسکونی

عصر ساختمان- -معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات وزیران درباره اختصاص مبالغی برای نوسازی واحدهای مسکونی و احداث زیرساخت ها در مناطق آسیب پذیر و فرسوده شهر دوگنبدان را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

اختصاص اعتبار برای نوسازی واحدهای مسکونی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، این مصوبه را برای اجرا به وزارتخانه های کشور، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ کرد.

    متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:
    1- مبلغ 120 میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند(م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)- مصوب 1393- ، برای نوسازی باقی مانده تعداد (3000) واحد مسکونی به ازای هر واحد 60 میلیون ریال در شهر دوگنبدان، در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
    2- مبلغ یکصد میلیارد ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- ، برای احداث زیرساخت ها در مناطق آسیب پذیر و فرسوده شهر دوگنبدان، در اختیار سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد تا از طریق شهرداری دوگنبدان برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
    3- مبلغ 70 میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- ، برای هزینه های آواربرداری، پشتیبانی و ارایه خدمات فنی و مدیریتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
    4- مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی از طریق بانک های عامل با معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای نوسازی تعداد (3000) واحد مسکونی شهری به ازای هر واحد 400 میلیون ریال با ضمانت زنجیره ای و کارمزد پنج درصد پرداخت می شود. طول دوران مشارکت مدنی و اقساطی جمعاً 15 سال (سه سال دوران مشارکت مدنی و دوازده سال دوران مشارکت اقساطی) می باشد.
    5- سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت یارانه سود (مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ-های مصوب شورای پول و اعتبار) و مانده مطالبات معوق شامل اصل و سود تسهیلات اعطایی موضوع بند (4) این تصویب نامه را تضمین و تعهد می نماید که هزینه های یادشده پس از اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه سال بعد پیش بینی و منظور نموده و به شبکه بانکی پرداخت نماید و این تضمین نافی مسئولیت بانک های عامل در وصول مطالباتشان نیست.
    6- سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام اقدامات یادشده، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار