مدیران خودروعصر اعتبار

احداث ۱۲۰ واحد مسکونی با مشارکت خیرین مسکن‌ساز در همدان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی با مشارکت خیرین مسکن‌ساز استان در شهر همدان احداث شده است.

احداث ۱۲۰ واحد مسکونی با مشارکت خیرین مسکن‌ساز در همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، حسن ظفری  با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان در زمینه احداث مسکن با مشارکت بنیاد مسکن فعال شده است، اظهار کرد: این پروژه 120 واحدی در شهرک شهید بهشتی همدان احداث شده و تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    وی با تأکید بر اینکه هر چه خیرین بیشتری برای کمک به این بخش ورود کنند می‌توانیم پروژه‌های بیشتری در استان تعریف کنیم، ابرازامیدواری کرد: با ورود خیرین در زمینه تأمین مسکن اقشار کم‌توان مالی، بتوان بخشی از معضل جامعه هدف را حل و فصل کرد.

    ظفری شرایط بهره‌مندی از این مساکن را شرایط 4گانه مساکن مهر دانست و ادامه داد: علاوه بر این شرایط، هیئت خیرین مسکن‌ساز استان شرایط متقاضی را بررسی کرده و در صورتی‌که واجد شرایط باشد واگذار خواهد شد.

    وی یادآور شد: متقاضیان هم باید آورده حداقلی داشته باشند که این آورده متناسب با متراژ واحد مشخص می‌شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان تصریح کرد: احداث مسکن با مشارکت خیرین در شهرستان‌های دیگر به صورت تک واحدی انجام می‌شود به‌طوریکه افراد واجد شرایط از منابع حساب 100 و کمک‌های بلاعوض بهره‌مند می‌شوند.

    تخصیص یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی

    وی در ادامه گفت: در سالجاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان تحت عنوان کمک بلاعوض در راستای تأمین مسکن روستایی در اختیار بنیاد مسکن قرار داده شده است.

    ظفری با بیان اینکه این کمک‌های بلاعوض به تدریج در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، افزود: تا کنون 340 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفته و پرونده‌ آن تکمیل و منابع آن به استان ابلاغ شده است.

    وی یادآور شد: این تسهیلات در راستای تکمیل مساکن روستایی مورد استفاده قرار گرفته و امروز تعداد زیادی از جامعه هدف نسبت به تکمیل واحدهای خود اقدام کرده‌اند.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان درباره اقدامات بنیاد مسکن در روستای سیاه‌دره نهاوند نیز اظهار کرد: بنیاد مسکن  آمادگی دارد به افرادی که نسبت به بهسازی و نوسازی مساکن خود اقدام کنند تسهیلات لازم را پرداخت کند و کمال همکاری را با متقاضیان خواهد داشت.

    ظفری عنوان کرد: براساس آمار زمینه برخورداری از تسهیلات برای 30 تا 40 واحد در این روستا فراهم شده و هماهنگی اداری و تشکیلاتی آن صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو