مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر:

آغاز ساخت ۴۳۹ باب مدرسه در شهرک‌های دارای مسکن مهر

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر در کشور یک‌هزار و ۵۶۰ باب مدرسه نیاز دارد، گفت: هم‌اکنون دولت کار ساخت ۴۳۹ باب مدرسه را آغاز کرده است.

آغاز ساخت ۴۳۹ باب مدرسه در شهرک‌های دارای مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، احمد اصغری‌مهرآبادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران زنجان اظهار کرد: در مجموع 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر از سال 86 در کشور در دست ساخت قرار گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم ساخت یک میلیون و 850 هزار واحد به پایان رسید، خاطر نشان کرد: از این تعداد یک میلیون و 575 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با بیان اینکه از آغاز کار دولت یازدهم 565 هزار واحد مسکونی مهر آماده و تحویل داده شده است، عنوان کرد: دولت تلاش خود را برای رساندن این رقم به 750 هزار واحد انجام می‌دهد.

    اصغری‌مهرآبادی با اشاره به اینکه دولت برای تکمیل واحدهای مسکونی مهر در سه سال گذشته سه بار از شورای پول و اعتبار مصوبه دریافت کرده است، بیان کرد: این مصوبات در موضوعات مختلف تصویب شده است.

    وی با اشاره به موفقیت مطلوب استان زنجان در زمینه تکمیل واحدهای مسکونی مهر اظهار کرد: همدلی و هماهنگی مسئولان برای پیگیری این مصوبات مهم‌ترین علت این موفقیت است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر به برگزاری منظم شورای مسکن در استان زنجان اشاره و اضافه کرد: بررسی و پیگیری موضوع مسائل و مشکلات مسکن در استان زنجان در این شورا به جدیت دنبال می‌شود.

    اصغری‌مهرآبادی استان زنجان را جزء سه استان نخست  کشور در زمینه اتمام مسکن مهر اعلام و اظهار کرد: این استان حداکثر تا پایان اردیبهشت فرصت دارد واحدهای مسکونی مهر خود را تکمیل کند.

    وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در سطح کشور افزود: خدمات زیربنایی مهم‌ترین این مشکلات است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر تاکید کرد: باید مشکلات مسکن‌های مهر تا پیش از تحویل به متقاضیان رفع شود.

    اصغری‌مهرآبادی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر در کشور یک هزار و 560 باب مدرسه نیاز دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون دولت کار ساخت 439 باب مدرسه را آغاز کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار