مدیران خودروعصر اعتبار

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به البرز برای اجرای ۶۰ پروژه

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان البرز خبر داد و گفت: این میزان اعتبار برای اجرای ۶۰ پروژه در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به البرز برای اجرای ۶۰ پروژه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت چهارشنبه شب در نشست شورای اداری البرز که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در این سفر 10 هزار میلیارد ریال برای اجرای 60 پروژه به استان البرز اختصاص پیدا کرده است که این اعتبارات به جز تسهیلات و اعتبارات داخلی دستگاه هاست.

    وی با اشاره به اینکه این اعتبار برای بخش های مختلف در نظر گرفته شده است، افزود: از این میزان 60 میلیارد ریال مربوط به حوزه محیط زیست است.

    نوبخت همچنین از اختصاص هزار میلیارد ریال برای اجرای هشت پروژه در بخش عمران شهری، روستایی و صنعتی خبر داد و گفت: برای تکمیل چهار پروژه کشاورزی هم اعتبار 980 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

    وی ادامه داد: 460 میلیارد ریال به بخش فرهنگی، هزار و 190 میلیارد ریال برای تکمیل هشت پروژه در بخش منابع آب، هزار و 860 میلیارد ریال برای بخش بهداشت و درمان و 120 میلیارد ریال برای بخش جوانان اختصاص یافته است.

    نوبخت ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای 9 پروژه در بخش حمل و نقل چهار هزار و 280 میلیارد ریال است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکیدات رئیس جمهور در خصوص مترو را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر این اساس هزار و 860 میلیارد ریال برای قطار شهری کرج اختصاص داده شده است.

    وی همچنین از افزایش 31 درصدی اعتبارات عمرانی کرج طی سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی البرز در سال جاری هزار و 260 میلیارد ریال است و این در حالیست که این میزان اعتبار در سال گذشته 964 میلیارد ریال بود.

    نوبخت میزان اعتبارات جاری البرز را هزار و 468 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در مجموع کل بودجه سال جاری این استان دو هزار و 633 میلیارد ریال است.

    وی از تخصیص 10 هزار میلیارد ریال از سوی دولت به خزانه طی هفته جاری خبر داد و افزود: با این اقدام قسمتی از مشکلات مسکن مهر رفع می شود که استان البرز نیز از این فرصت بهره مند می شود.

    نوبخت از پرداخت 10 هزار میلیارد ریال برای بخش سلامت طی سال جاری خبر داد و گفت: همچنین در مدت گفته شده 147هزار میلیارد ریال برای تقویت بخش کشاورزی پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی