مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بخشی از آلودگی هوای تهران ناشی از بلندمرتبه سازی است

عصر ساختمان:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخشی از نارسایی ها و آلودگی های هوا در شهر تهران ناشی از بلندمرتبه سازی ساختمان ها در قسمت های مختلف این شهر است.

بخشی از آلودگی هوای تهران ناشی از بلندمرتبه سازی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علی ربیعی روز دوشنبه در همایش تعاونی های مسکن افزود: انجام بلندمرتبه سازی در یک دوره مشخص در قسمت های مختلف شهر تهران، سبب شده مسیر وزش باد در این شهر بسیار محدود شود و در واقع این ساختمان ها در مسیر وزش باد احداث شده اند .
    وی ضمن اشاره به نقش مسکن در تامین امنیت خانوار یادآور شد: افزایش اشتغال و تامین مسکن افراد و خانوارها برای دولت اهمیت زیادی دارد و در اقتصاد مقاومتی بخشی از برنامه های مهم دولت در امور رفاهی جامعه است.
    ربیعی خواستار ایفای نقش تعاونی ها در حوزه تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه شد و افزود: آمارها نشان می دهد تعاونی ها در پروژه مسکن مهر از عملکرد قابل قبولی برخوردار بوده اند.
    وی گفت: براساس پیش نویس برنامه ششم توسعه دولت به گسترش ساخت مسکن برای اقشار مختلف جامعه توجه خاصی داشته و انتظار می رود با اجرای این برنامه آثار مثبت آن در حوزه مسکن اجتماعی را شاهد باشیم.
    وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، ضمن انتشار خبر تشکیل صندوق مسکن کارگری ، گفت: مقدمات تشکیل صندوق یاد شده ، فراهم و تعاونی های مسکن می توانند در این صندوق نقش مهمی را داشته باشند.
    ربیعی افزود: براساس طرح مسکن اجتماعی سالانه ساخت 125 هزار واحد مسکونی برای قشرهای جامعه در دهک های درآمدی پایین ،برنامه ریزی شده و اکنون احداث پنج هزار واحد مسکونی در دست اقدام قرار گرفته است.
    وی گفت: بخش مسکن در تحریک دیگر بخش های اقتصادی نقش بسیار موثری دارد ، زیرا تامین خانه مورد نیاز اقشار جامعه ، پیامد رفاه مردم به دنبال دارد و در واقع رابطه بسیار مستقیمی برقرار است.
    ربیعی تاکید کرد: هزینه های تامین مسکن ، بدون شک در کاهش قدرت خرید مردم بسیار تاثیر گذار است و نبود آن افراد را به دهک پایین جامعه سوق می دهد.
    وی گفت: براساس پیش نویس برنامه ششم توسعه پوشش های بیمه ای توسط دولت برای افراد طبقه پایین جامعه مورد توجه قرار گرفته و با پوشش بیمه ای تلاش می شود تا بستر آرامش برای افراد جامعه را در طول زندگی فراهم ساخت .
    ادامه دارد....

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار