مدیران خودروعصر اعتبار

۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجانی فاقد مسکن هستند

عصر ساختمان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجانی فاقد مسکن هستند.

۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجانی فاقد مسکن هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری فارس، هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد استان زنجان در حمایت از مددجویان این نهاد ساخت مسکن برای آنها است.

    وی با اشاره به اینکه خدمات مربوط به مسکن این نهاد در نقاط شهری و روستایی ارائه می‌شود، تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 44 مسکن در مناطق روستایی استان ساخته و تحویل مددجویان شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال 84 مسکن شهری در استان زنجان خریداری و تحویل مددجویان شده است، افزود: همچنین در این مدت امکانات جانبی برای 950 واحد ایجاد شده است.

    صفری همچنین از تکمیل 21 مسکن نیمه تمام شهری در زنجان خبر داد و گفت: در مجموع امسال برای یک هزار و 99 مددجوی زنجانی مسکن ساخته، تکمیل یا خریداری شده است.

    وی با اشاره به هزینه 27 میلیارد ریالی برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور افزود: در این زمینه، 17 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و 9 میلیارد و 133 میلیون ریال از محل کمک‌های خیران و اعتبارات استانی هزینه شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 3 هزار و 500 مددجوی زنجانی فاقد مسکن هستند، اضافه کرد: از این تعداد مددجو یک هزار و 250 مددجو مستأجر هستند.

    وی با دعوت از خیران برای کمک به منظور ساخت مسکن محرومان افزود: مسکن یکی از نیازهای اساسی مددجویان است از همین رو کمک آنها تأثیر به سزایی در حل مشکلات جامعه هدف خواهد داشت.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار مددجو با جمعیت بیش از 40 هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: از این تعداد 3 هزار دانشجو، 600 دانشجو و 520 بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش این نهاد هستند.

    وی ادامه داد: هم‌اکنون یک هزار و 600 یتیم دختر و پسر نیز زیرپوشش کمیته امداد هستند که کفالت آنها به عمده 12 هزار حامی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار