مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه رنگ فروشان:

رکود ساخت و ساز بازار رنگ را بی‌رونق کرده است

مشتری نداریم

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه رنگ فروشان با اشاره به اینکه رکود در بازار ساخت و ساز، رکود بازار رنگ را رقم زده است، گفت: چون ساخت و ساز نمی شود، حوزه تقاضا رونقی ندارد.

رکود ساخت و ساز بازار رنگ را بی‌رونق کرده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب انوری، با اشاره به مشکلات رنگ فروشان در سطح کشور، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور سنگینی بار رکود را بر دوش دارد و رکود اقتصادی، گریبان تمامی اصناف را گرفته است و در این راستا هیچ صنفی استثناء نیست.

    وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اگرچه حجم بالای واردات و ورود کالاهای قاچاق گریبان تمامی اصناف را که شاهرگ حیات آنها با واردات زیاد دچار مشکل می شود گرفته است اما این معضل در حوزه رنگ وجود ندارد.

    رئیس اتحادیه رنگ فروشان ادامه داد: نظم و انضباطی در جریان واردات کالا به داخل کشور وجود ندارد و تولید ملی در این راستا دچار آسیب می شود.

    انوری با بیان اینکه حوزه رنگ از جمله  اصنافی است که واردات تاثیری بر اقتصاد و تغییر در سیستم عرضه و تقاضا ندارد، اضافه کرد: از سوی دیگر با وجود قطع واردات رنگ ، جریان های غیر قانونی هم در واردات رنگ شکل نگرفته است.

    رئیس اتحادیه رنگ فروشان با تاکید براینکه رکود اقتصادی از جمله مشکلات محوری در حوزه اتحادیه رنگ است، این معضل را خلاء اشتراکی در بین اصناف مختلف برشمرد و ابراز کرد: مشکل اصلی رکود در بازار رنگ داخلی است و ریشه در ساختار فعالیت های عمرانی دارد.

    انوری با اشاره به اینکه رکود در بازار ساخت و ساز، رکود در بازار رنگ را رقم زده است، تصریح کرد: چون ساخت و ساز نمی شود، حوزه تقاضا رونقی ندارد و این معضلی بر بازار رنگ است.

    وی اضافه کرد:کارخانجات در حوزه تولید فعالیت خوبی دارند، ولی خروجی خوب اقتصادی ندارند.

    جنس هست ولی مشتری نیست

    رئیس اتحادیه رنگ فروشان با بیان این که جنس در بازار به واسطه تولید خوب در حوزه رنگ وجود دارد اما مشتری نیست، اضافه کرد: به طور عامیانه واصطلاح بازار باید بگویم که جنس هست ولی مشتری نیست و این اقتصاد حوزه رنگ را مانند سایر اصناف با رکود مواجه کرده است.

    انوری با تاکید بر اینکه رونق در بازار ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی اثر مستقیم بر رونق بازار رنگ دارد ، ابراز کرد: متاسفانه این جریان در شرایط فعلی وجود ندارد و عملا ساخت و ساز افت داشته است.

    رئیس اتحادیه رنگ فروشان در خاتمه اظهار کرد: در حوزه بازار رنگ اتومبیل هم شاهد رکود اقتصادی هستیم و در این راستا هم بازار خوبی نداریم و متاسفانه این مشکل  در شاخه های مختلف صنف رنگ دیده می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار