مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در چهارمحال و بختیاری

عصر ساختمان- معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران گفت: کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در بهمن‌ ماه سال جاری در این استان برگزار خواهد شد.

برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری مصطفی هادی‌پور از برگزاری نشست و هم‌اندیشی اعضا و کارشناسان کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در سالن جلسات شهید رفیعی این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: این کنگره در روزهای دوم و سوم بهمن‌ ماه امسال در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

    معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها، کنگره‌ها و جشنواره‌ها نقش مهمی در معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، آثار میراث تاریخی و فرهنگی، سوغات و صنایع دستی و معرفی آداب و رسوم مردم این استان را در بر دارد.

    وی با اشاره به اینکه حدود دو ماه دیگر به برگزاری این کنگره باقی مانده است، گفت: جلسات هر هفته روزهای پنج‌شنبه با حضور اعضا در سالن جلسات این اداره کل برگزار می شود.

    هادی‌پور مصوبات این جلسه را شامل ارسال مقالات آماده‌سازی فرمت مناسب برای دریافت مقالات و چاپ در مجله اثر، دعوت از اساتید مجرب کشوری برای حضور در کارگاه آموزشی، برگزاری برنامه‌های جانبی از قبیل مسابقه عکاسی، دانست و گفت: راه‌اندازی سایت و بارگذاری اطلاعات مربوط به کنگره و برگزاری کنگره یک روزه تاریخ معماری و شهرسازی ایران در تاریخ  دوم و سوم بهمن‌ماه سال جاری در محل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

    معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: این کنگره با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، دانشگاه هنر اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی استان، استانداری چهارمحال و بختیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی