مدیران خودروعصر اعتبار

فعالان گردشگری با جاذبه‌های گردشگری استان فارس آشنا می‌شوند

عصر ساختمان- تورهای آشناسازی با جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان‌های استان برای فعالان گردشگری شامل مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

فعالان گردشگری با جاذبه‌های گردشگری استان فارس آشنا می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان فارس هفتمین جلسه کمیته تاریخی - فرهنگی کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس به ریاست معاون گردشگری و امور زائرین استاندار فارس و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

    در این جلسه ضمن تاکید بر ارتقای سطح آگاهی عوامل تأثیرگذار در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی توسعه گردشگری استان، پیشنهاد برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مفاهیم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و آثار تاریخی استان برای مدیران و کارشناسان عضو شورای اداری استان و فرمانداران شهرستان‌های استان جهت طرح و تصویب در جلسه کارگروه گردشگری استان مطرح شد.

    همچنین به منظور تحرک‌بخشی بیشتر در حوزه گردشگری درون استانی به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی مطرح شده در سند جامع توسعه گردشگری استان فارس، با هدف ایجاد رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌های استان و تحقق اهداف کلان اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری، پیشنهاد شد نسبت به برگزاری تورهای آشناسازی با جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان‌های استان برای فعالان گردشگری شامل مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه در حوزه گردشگری بر اساس تقویم مدون و با همکاری بخش دولتی و خصوصی شهرستان‌های استان اقدام شود.

    برگزاری جلسه کار گروه تخصصی گردشگری در کازرون

    مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کازرون گفت: جلسه گردشگری با موضوعات برگزاری جشنواره نرگس، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دشت برم و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاران شهرستان در محل فرمانداری و با حضور کارگروه تخصصی گردشگری این شهرستان برگزار شد.

    محمدرضا معینی اظهار داشت: مباحث جشنواره نرگس، فرصت‌ها و تهدیدها، مدیریت اجرا، رفع عیوب جشنواره سال‌های گذشته نصب تابلوهای راهنما، اعتبارات تخصیص داده شده به زیرساخت‌های گردشگری دشت برم و همچنین طرح‌های متقاضیان سرمایه‌گذاری مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    وی گفت: در پایان مقرر شد جلسات دبیرخانه دائمی جشنواره گل نرگس شهرستان با حضور فرماندار تشکیل و دربارع چگونگی زمان برنامه‌ها و نحوه برگزاری جشنواره تصمیمات لازم گرفته شود.

    400 میلیون ریال برای مرمت باغ نشاط لارستان

    ذیحساب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از روند مرمت آثار تاریخی شهرستان لار و نحوه کار پیمانکاران بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس شیرکوهی ضمن بازدید از آثار تاریخی در این شهرستان از تخصیص اعتبار به مبلغ 400 میلیون ریال برای مرمت باغ نشاط لار  و شروع اجرای عملیات مرمتی این اثر شاخص خبر داد.

    شیرکوهی به همراه کارشناسان فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از بازار قیصریه، مسجد موحدی، کاروانسرای نو، خانه محمودی، خانه مویدی، باغ نشاط و غیره بازدید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار