مدیران خودروعصر اعتبار

قناعتی:

ساخت ۴۰۰ مسجد را در دستور کار برنامه ۵ ساله دوم داریم

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم تجلیل از شاگردان امام صادق (ع) برگزاری این مراسم را سنت خوبی در منطقه برشمرد و گفت: ۲۰ درصد برنامه ۵ ساله دوم شورا به حوزه فرهنگی شهر تهران با محوریت مسجد در نظر گرفته شده و ساخت ۴۰۰ مسجد را در دستور کار برنامه ۵ ساله دوم داریم.

ساخت ۴۰۰ مسجد را در دستور کار برنامه ۵ ساله دوم داریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا،  ابوالفضل قناعتی افزود: خدا را شاکریم که این سنت در منطقه نهادینه شد و حضور علما و روحانیون مثل طبیبان در جامعه مورد نیاز همه آحاد است و خصوصا در بعد معنوی و روحانی تاثیر بسیار زیاد و مطلوبی در جامعه دارد.

    وی تصریح کرد: بزرگداشت چنین افرادی، بزرگداشت اسلام و ائمه است چرا که آنها در این مسیر احکام الهی و سنت پیامبر را نشر میدهند و از تمامی انسان و بشریت مواظبت میکنند تا انسانها از مسیر خداوند تبارک و تعالی خارج نشوند.
    قناعتی افزود: این افراد زحمت میکشند تا ما بتوانیم در یک جامعه پاک با این همه هجمه و تهاجم فرهنگی زندگی کنیم و وظیفه ما است که از این زحمات تقدیر و تشکر کنیم و امیدوارم که این برنامه مدلی برای برگزاری چنین مراسمی در سطح پایتخت و کشور از همه روحانیت و علما در هر کسوتی که هستند باشد و از آنان یاد شود.
    وی اذعان داشت: در شورای شهر به موضوعات فرهنگی توجه می شود و 20 درصد برنامه 5 ساله دوم شورا به حوزه فرهنگی شهر تهران با محوریت مسجد در نظر گرفته شده است.
    این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در برنامه 5 ساله دوم، ساخت و مرمت 400 مسجد را در دستور کار قرار دادیم.
    وی اظهار کرد: این مساجد از محل بخشی از اعتبارات شهری است که برای شهرداری سیاست گذاری شده و بخش اعظم آن نیز از طریق شورایاری‌ها به دلیل ارتباط خوبشان با بقیه شهروندان است.
    قناعتی اضافه کرد: ساخت مساجد جدید را در نقاطی که بی توجهی و یا کم توجهی شده بود و مرمت و نوسازی مساجدی که قدمت بالایی داشتند را در دستور کار قرار دادیم.
    براساس گزارش سایت تهران سما، وی خاطرنشان کرد: مساجد سنگر انقلاب اسلامی و سنگر اسلام هستند و باید این سنگر را همیشه سرپا نگه داریم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار