مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:

آغاز پروژه بهسازی جاده مسجدسلیمان به اندیکا در آینده نزدیک

عصر ساختمان- فرماندار مسجدسلیمان از بازدید استاندار خوزستان از شهرستان اندیکا خبر داد و گفت: پروژه بهسازی جاده مسجدسلیمان به اندیکا در آینده نزدیک آغاز می شود.

آغاز پروژه بهسازی جاده مسجدسلیمان به اندیکا در آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، علیرضا گوروئی در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از شهرستان اندیکا اظهار کرد: امروز استاندار خوزستان و هیئت همراه وضعیت آب مناطق مختلف شهرستان از جمله آبژدان و ناصرخسرو را مورد بازدید قرار داد.

    وی افزود: استاندار ضمن بازدید از وضعیت جاده ای در شهرستان، بحث جاده مسجدسلیمان به اندیکا را نیز مورد بازدید قرار داد. پروژه بهسازی این جاده به زودی شروع به کار می کند.

    ساخت پل های ارتباطی بین بخشی در روستاها

    نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در مجلس شورای اسلامی نیز در همین راستا در گفت وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: استاندار برای ساخت پل های ارتباطی بین بخشی در روستاهای مختلف شهرستان نیز قول هایی داد. همچنین استاندار بحث برداشت از کارون به منظور فضاسازی کشاورزی شهرستان اندیکا را نیز مورد بررسی قرار داد.

    علی عسکر ظاهری عبده وند بیان کرد: یک طرح کشاورزی داریم که پنج هزار و 450 هکتار و دارای هشت حلقه چاه است که در گذشته هیچ مطالعاتی برای آن انجام نشده بود ولی طی چند ماه اخیر پیگیری های لازم را انجام و استاندار نیز وعده های مساعدی داد.

    وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این طرح به دنبال اخذ منابع ملی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستیم که تا سال آینده این طرح شروع به کار کند.

    نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در صورت مساعد شدن هوا استاندار از چند منطقه عشایری مثل سوسن و چلو نیز بازدید می کند.

    ظاهری در ارتباط با هیئت همراه استاندار گفت: استاندار خوزستان همه مجموعه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را برای همراهی مدنظر داشت ولی با توجه به بارندگی هوا همه آنها در این بازدید حضور پیدا نکردند. امروز مدیرکل آبفار و شهری، راه، بنیاد مسکن، بهداشت و درمان حضور پیدا کردند.

    وی در پایان یادآور شد: مشکلات و مطالبات مختلف مردم در بخش اشتغالزایی، بهداشت و درمان، راه و همچنین آب کشاورزی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو