مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداری کرج پیوست فرهنگی طرح‌های عمرانی را ارائه دهد

عصر ساختمان- عضو شورای شهر کرج با اشاره به لایحه شهرداری به شورای شهر کرج در مورد پیاده‌راه شدن خیابان گوهردشت، گفت: شهرداری کرج پیوست فرهنگی طرح‌های عمرانی را ارائه دهد.

شهرداری کرج پیوست فرهنگی طرح‌های عمرانی را ارائه دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، فاطمه اسکندری با اشاره به لایحه شهرداری به شورای شهر کرج در مورد پیاده‌راه شدن خیابان گوهردشت، اظهار داشت: طبق این لایحه از فلکه اول تا خیابان سیزدهم به پیاده‌راه تبدیل می‌شود.

    عضو شورای شهر کرج افزود: هر اقدام عمرانی باید رضایت مردم را در پی داشته باشد.

    وی با بیان اینکه همه اقدامات عمرانی قبل از اینکه به طرح تبدیل شود دارای پیوست فرهنگی-اجتماعی باشد، ادامه داد: شورای انقلابی فرهنگی کشور این طرح را مصوب کرده است که کلیه اقدامات فرهنگی-اجتماعی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

    اسکندری با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی شامل رضایت یا عدم رضایت مردم مربوط به طرح است، بیان کرد: کسی باید پیوست فرهنگی-اجتماعی را تهیه کند که در اجرای پروژه هیچ‌گونه دخالتی نداشته باشد.

    وی با بیان اینکه بنده این موضوع را در جلسه شورای شهر کرج عنوان کردم که باید این پیوست انجام شود، افزود: اگر مردم برای اجرای این طرح رضایت نداشته باشند، این طرح اجرایی نمی‌شود.

    اسکندری با اشاره به اینکه باید این پیوست کاملا کارشناسی تهیه شود، عنوان کرد: پیوست فرهنگی را باید شهرداری تهیه کند.

    عضو شورای شهر کرج در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به مصوبه ایجاد گرم‌خانه بانوان که تیرماه سال جاری به فرمانداری ابلاغ شد، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده این گرم‌خانه در فردیس ایجاد می‌شود.

    اسکندری با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی مدیریت شهری ایجاد گرم‌خانه است، ادامه داد: بودجه این گرم‌خانه در بودجه سال جاری در نظر گرفته شده است.

    وی ادامه داد: گرم‌خانه آقایان در شاه‌عباسی کرج بنا شده و گرم‌خانه بانوان در فردیس ایجاد می‌شود.

    اسکندری با بیان اینکه گرم‌خانه بانوان در ساختمان سابق شهرداری فردیس ایجاد می‌شود، افزود: این مکان دارای ظرفیت خوبی است و مدیریت این مجموعه به دست بهزیستی داده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو