مدیران خودروعصر اعتبار

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ :

اجرای ۳۶۰ هکتار جنگلکاری در حریم منطقه ۱۵

عصر ساختمان- معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای ۳۶۰ هکتار جنگلکاری در حریم منطقه خبر داد.

اجرای ۳۶۰ هکتار جنگلکاری در حریم منطقه ۱۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تهران نیوز ، حکمتی پور در جمع خبرنگاران از اجرای 360  هکتار جنگلکاری در حریم منطقه خبر داد.

    وی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای مصوبات نظارت ستادی منطقه 15 و تاکید مدیران ارشد شهری مبنی بر تملک املاک واقع در بزرگراه شهید نجفی رستگار و ایجاد فضای سبز مناسب در اطراف آن، تا پایان امسال حاشیه این بزرگراه جنگلکاری می شود.

    معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 در ادامه خاطر نشان کرد: در مجموع با هدف جلوگیری از ساخت و ساز در حریم، در ورودی شرق تهران سه کار مهم انجام و حاشیه بزرگراه های شهید نجفی رستگار و شهید شوشتری و نیز محور بزرگراهی امام رضا(ع) به ویژه در محدوده گود سیاه کوه، جنگلکاری و  توسعه فضای سبز اجرا خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه در مجموع 360  هکتار جنگلکاری توسط سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در حاشیه این منطقه احداث می شود، اظهار امیدواری کرد: از آنجایی که آلودگی هوا همچنان در فضای پایتخت بحرانی است، اجرای این عملیات می تواند نقش مهمی به عنوان ریه تنفسی محدوده جنوب شرق تهران ایفا کرده و گامی در جهت دستیابی به اهداف آسمان آبی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی