مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه وشهرسازی در بوشهر:

۲۰۰۰ کیلومتر طرح‌های راهسازی به بهره‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان:معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه‌وشهرسازی گفت: در ایام دهه فجر ۲ هزار کیلومتر طرح‌های راهسازی در کشور به ارزش ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۰۰۰ کیلومتر طرح‌های راهسازی به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، امیر امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه 2 هزار و 400 کیلومتر آزاد راه در کشور در حال بهره‌برداری است اظهار داشت: برای توسعه آزاد راه‌ها تفاهم‌نامه اجرای یک‌هزار و 500 کیلومتر منعقد شده است که در برنامه ششم توسعه اجرایی می‌شود.

    وی با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه طول آزاد راه‌ها  به 4 هزار کیلومتر افزایش می‌یابد تصریح کرد: برای اجرای یک‌هزار و 500 کیلومتر آزاد راه 19 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود که 30 درصد آن از منابع دولتی و 70 درصد دیگر از منابع بخش خصوصی تامین می‌شود.

    معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اجرای 49 هزار کیلومتر طرح‌های  راهسازی در محورهای مختلف استان‌ها بیان کرد: برای تکمیل این طرح‌های راهسازی که شامل آزاد راه، راه‌آهن و بزرگراه است 60 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

    امینی با تاکید بر تکمیل طرح‌های ریلی گفت: طرح‌های ریلی در کشور با 53 هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود.

    وی با اشاره به اجرای طرح‌های حمل و نقل و بندری در کشور گفت: این طرح‌ها که بین 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند برای تکمیل آنها 131 هزار میلیارد تومان اعتبار  مورد نیاز است.

    معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه حجم اعتبارات مورد نیاز طرح‌های زیر 20 درصد 40 هزار میلیارد تومان است تصریح کرد: در دهه فجر امسال 2 هزار کیلومتر طرح‌های راهسازی که با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 500 میلیارد تومان اجرا شده افتتاح می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار