مدیران خودروعصر اعتبار

به بهانه برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در جزیره قشم

قشم فرصتی برای توسعه فعالیت های عمرانی

عصر ساختمان- بحران کمبود اعتبارات مالی تبدیل به موضوعی جهانی گردیده ، سبب کاهش سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی نیز شده است .

قشم فرصتی برای توسعه فعالیت های عمرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، بازار پر نوسان در خرید مسکن سبب شده است تا بسیاری از سازندگان و پیمانکاران پروژه های عمرانی سال های سختی را تجربه کنند . مشکلاتی که جدا از مباحث اقتصادی ریشه در برخی تصمیم گیری ها و سیاست های کلان مدیریت بخش عمران می باشد.
    با تمامی این اوصاف جزیره قشم بواسطه موقعیت استراتژیک و کم نظیر خود از یک سو و احداث پل خلیج فارس از سویی دیگر که باعث اتصال یکی از جنوبی ترین مناطق ایران به شبکه ریلی سراسری و جاده ای که تا شمال کشور امتداد دارد آینده جزیره قشم را متحول نموده است ، تبدیل به فرصتی برای سرمایه گذاران در بخش ساخت و ساز شده است.
    ارتباطات را می توان یکی از ارکان اصلی رشد یک منطقه تجاری باشد ، از این منظر نیز جزیره قشم  از طریق هوایی با فرودگا های مراکز تجاری کشور از جمله تهران ، مشهد ، شیراز و اصفهان به صورت روزانه و پیوسته ارتباط دارد. این جزیره همچنیناز طریق اسکله ها و شناورهای متعدد با دیگر بنادر و جزایر همجوار ارتباط دارد.
    با توجه به اهداف شکل گیری مناطق آزاد که بر پایه آزاد سازی فعالیت های اقتصادی از قید و بندهای مقررات پیچیده ، افزایش درآمد های ارزی ، محرومیت زدایی جزیره و گسترش ظرفیت های اشتغال و ایجاد زنجیره جدید تکنولوژیک بنا نهاده شده است این جزیره را تبدیل به منطقه ای برای توسعه خدمات عمرانی و گردشگری نموده است که در صورت هوشمندی شرکت های عمرانی ، پیمانکاران و انبوه سازان می تواند نقطه عطفی در توسعه خدمات مهندسی و تجاری باشد.امید است در بازار رکود حاکم بر بخش مسکن و طرح های عمرانی نگاه حکیمانه و آینده نگرانه ای به جزیره قشم از سوی تمامی فعالین و نقش آفرینان در حوزه ساخت و ساز شود. نگاهی که می تواند علاوه بر رونق این جزیره پایگاهی برای رشد اشتغال و افزایش سرمایه های تجاری در حوزه مسکن و ساخت و ساز باشد.
    در همین راستا دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان 30 آذر الی 3 دیماه توسط شرکت نمایشگاه ها و همایش های هفتواد و سازمان منطقه آزاد قشم در محل سایت نمایشگاه های منطقه آزاد قشم برگزار میشود .
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره تماس های 03432478414 - 03432472992 تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار