مدیران خودروعصر اعتبار

۱۲۰ بیمارستان در کشور درحال احداث است

عصر ساختمان:معاون وزیر راه و شهرسازی در امور تجهیزات و ساختمان های دولتی گفت: هم اکنون ۱۲۰ بیمارستان با ۲۴ هزار تخت در کشور در حال احداث است.

۱۲۰ بیمارستان در کشور درحال احداث است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدجعفر علیزاده روز چهارشنبه به هنگام بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی پاوه افزود: هدف گذاری امسال وزارت راه و شهرسازی افتتاح و راه اندازی 21 بیمارستان با 2 هزار و 160 تخت است که 11 بیمارستان آن در حال تجهیز و امسال به بهره برداری می رسد.
    وی روند ساخت بیمارستان 64 تخنخوابی پاوه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اختصاص اعتبار مورد نیاز سال آینده این بیمارستان به بهره برداری می رسد.
    علیزاده اظهار کرد: بیمارستان پاوه شامل بخش های تخصصی داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادن است که در مجموع دارای 6 اتاق عمل، درمانگاه، اورژانس و فضاهای آزمایشگاهی است.
    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: علاوه بر این بخش ها در بخش مراقبت های ویژه با توجه به نیاز منطقه، هشت تخت CCU و ICU پیش بینی شده به نحوی که جوابگوی نیازهای تخصصی شهرستان پاوه تا مدت های طولانی باشد.
    علیزاده اعتبار سال جاری این بیمارستان را 115 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان اعتبار آن نسبت به سال گذشته حدود 300 درصد رشد را نشان می دهد که در مقایسه با نرم رشد اعتبار کشوری که 16 درصد است بسیار رشد زیاد و قابل توجهی است.
    رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور با بیان اینکه برای اتمام این پروژه علاوه بر اعتبارات سال جاری مبلغی در حدود 60 تا 70 میلیارد ریال دیگر نیاز است تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار سال جاری به طور کامل که به شدت پیگیر تخصیص آن هستیم انشاالله در سال آینده این بیمارستان بطور کامل به بهره برداری می رسد.
    مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمانشاه نیز گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 13هزار و 634 متر مربع و زیربنای ساختمان اصلی هشت هزار و 158 متر مربع و زیر بنای ساختمانهای جانبی 371 متر مربع عملیات جرایی آن در سال 1388 آغاز شده است.
    عبدالله بهادری پیشرفت فیزیکی این طرح را 79 درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون 120 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این بیمارستان هزینه شده است.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این بیمارستان در سه بلوک و پنج طبقه با استانداردهای روز دنیا احداث شده است.
    شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار