مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان مطرح کرد

اختصاص ۲میلیارد و ۶۰میلیون ریال به ساماندهی مسکن مهر استان زنجان

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه ساماندهی سایت مسکن‌های مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به ۵ میلیارد ریال نیاز دارد، گفت: تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته و پرداخت باقی مانده آن نیز مصوب شده است.

اختصاص ۲میلیارد و ۶۰میلیون ریال به ساماندهی مسکن مهر استان زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم،احمد حاجی‌زاده، اظهار داشت: سفت‌کاری 100 درصد پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به پایان رسیده و 3 هزار 900 واحد آن تحویل داده شده است.

    وی با اشاره به اینکه متقاضیان پروژه 64 واحدی طلاب هیدج درخواست افزایش تسهیلات از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال را داشتند، گفت: در حال حاضر مجوز اعطای این تسهیلات از بانک مرکزی ابلاغ شده و پرداخت وام‌ها از طریق بنیاد مسکن پیگیری می‌شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ابراز کرد: پروژه 60 واحدی چورزق نیز با مشکل آورده متقاضیان مواجه بود که در حال حاضر مجوز انعقاد قرارداد صادر شده و تسهیلات 285 میلیون ریالی اعطاء می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در فصل زمستان شرایط برای ساخت‌و‌ساز مساعد نیست، بیان کرد: اوایل سال 95 واحدهای باقی‌مانده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود که با این اقدام پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بسته می‌شود.

    حاجی‌زاده با اشاره به اینکه آماده‌سازی سایت مسکن‌های مهر به 5 میلیارد ریال نیاز دارد، عنوان کرد: تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون ریال محقق شده و در صورت جلسه‌ای پرداخت 2 میلیارد و 60 میلیون ریال دیگر نیز مصوب شده است.

    وی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های مسکن مهر و اجاره 99 ساله در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت منوط به پرداخت اعتبارات برای ساماندهی سایت مجموعه است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر جزو سه استان نخست در کشور است، گفت: همه واحدها فروش اقساطی شدند فقط تعدادی از افراد در صائین‌قلعه و هیدج برای تقسیط واحدها مراجعه نکردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار