مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز ۳ عملیات عمرانی در منطقه عشایرنشین سیرجان

عصر ساختمان:۳ عملیات عمرانی در منطقه عشایری بخش مرکزی سیرجان آغاز شد.

آغاز ۳ عملیات عمرانی در منطقه عشایرنشین سیرجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، ظهر امروز عملیات اجرایی جاده روستایی جاه پت، خانه روستایی چاه گله و بوستان روستایی قطار بنه در منطقه عشایری بخش مرکزی سیرجان با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

    منصور عماد بخشدار مرکزی سیرجان که به همراه جمعی از مسئولان از این روستاها بازدید داشت، گفت‌: مهدی نجمی‌نیا از نیکوکاران روستایی 13 میلیارد ریال را برای عمران روستاهای منطقه خویش اختصاص داده تا با دولت مشارکت داشته و به مردم نیز روستا کمک کند.

    وی افزود‌: با هزینه یک میلیارد ریالی این خیر روستایی محور روستایی چاه پت به طول هفت کیلومتر به جاده اصلی عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت و خانه بهداشت روستای چاه گله با زیربنای 210 متر مربع و هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.

    عماد تصریح کرد: همچنین بوستان روستایی روستای قطار بنه با هزینه 800 میلیون ریال و مشارکت این خیر و مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر عملیاتی شد.

    بخشدار مرکزی سیرجان در جلسه شورای اداری روستایی با بررسی مشکلات روستایی از اختصاص مبلغ 30 ‌میلیارد ریال از بخش دولتی در سال جاری برای طرح‌های عمرانی روستایی و هزینه آنها در زیرسازی و آسفالت 12 کیلومتر محور روستایی، احداث سالن ورزشی، بوستان و روشنایی معابر در هشت روستا خبر داد.

    وی گفت‌: نیازمند مشارکت مردم در عمران و آبادانی روستاها هستیم و این بخش دارای 56 روستا با جمعیتی بالغ بر 21 هزار نفر است.

    عماد در این جلسه به بررسی مشکلات روستایی از جمله ‌تامین آب آشامیدنی سالم، نبود علوفه دام و مشکلات چرا در مراتع و مشکل صدور اسناد ملکی برای خیلی از ساکنان روستاها پرداخت و برای رفع مشکل آنان با همکاری مسئولان قول مساعد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار