مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن:

تمامی واحدهای مسکن مهر استانها باید تا شهریور سال ۹۵ به اتمام برسد

رسالت ما مدرسه ساختن نیست

عصر ساختمان- عضو هیات مدیره و معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکن مهر استانها باید تا شهریور سال ۹۵ به اتمام برسد گفت:تعداد ۳۵۲ هزار واحد از مسکن مهر هنوز تعیین تکلیف نشده اند.

تمامی واحدهای مسکن مهر استانها باید تا شهریور سال ۹۵ به اتمام برسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  فارس ،حسین خلیلی مرد در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تبیین الزامات پدافند غیر عامل در طرحهای آماده سازی زمین و مدیریت ادعا پیمانکاران ضمن خوش آمد گویی به حاضران و شرکت کنندگان در این برنامه آموزشی حضور کارشناسان ، مدیران مسکن و مسئولین کارخانجات خانه سازی مغتنم شمرده به بیان موارد و مسائل این حوزه در استانها پرداخت و گفت: با توجه به حجم زیاد کارهای شما مدیران مسکن و اینکه شما در خط مقدم امور سازمان در استانها هستید فرصت را مغتنم شمرده و موارد را جهت پیشبرد اهداف هر چند تکراری ولی مهم و اساسی گوشزد می کنم.

    وی با اشاره به باقی ماندن واحدهای متعهد شده مسکن مهر در استانها گفت: امید است با هدف گذاری مناسب و برنامه‌ریزی جامع پروژه های مسکن مهر تا پایان شهریور 95 به اتمام برسد و این نیست به جز همت والا و تلاش شما در استانها و با ارائه راهکار درست و منطقی مشکلات را برطرف نمایند.

    وی خاطرنشان کرد: تعداد 352 هزار واحد از مسکن مهر در قالب حدوداً 130 هزار تعاونی ،110 هزار واحد سه جانبه ، 112 هزار واحد خودمالکین در کل کشور باقی مانده است که می بایست تعیین تکلیف شوند و مشکلاتشان بطرف و تحویل متقاضیان گردد.

    خلیلی مرد در این رابطه افزود: اولویت اول تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی و مشکل دار استانها است که طبق شیوه نامه ارسالی به استانها می بایست این امر به سرانجام مناسب برسد.

    عضو هیأت مدیره سازمان با اشاره به ارائه خدمات روبنایی مسکن مهر گفت: طبق قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن ما فقط متولی تأمین زمین و معرفی جهت وام هستیم، ولی در گذشته به علت لزوم سرعت بخشیدن پیشرفت کار در پروژه های مسکن مهر سازمان ملی زمین و مسکن در این زمینه مساعدت نموده است .

    وی در این رابطه گفت: درست است این امر به مردم کمک می کند و باری از دوش آنها برداشته می شود ولی رسالت ما مدرسه ساختن نیست بلکه وظایف سنگین دیگری داریم که البته در صورت توان حتماً در این زمینه نیز کمک خواهیم کرد.

    خلیلی مرد درخصوص خدمات زیربنایی نیز گفت: درخصوص ارائه خدمات زیربنایی نیز به وفور این سازمان کمک کرده در صورتی که طبق قانون وظیفه ما فقط تأمین زمین در این موارد است و تأمین وام از محل یارانه ها است.

    وی خاطرنشان کرد: هدف ما مقابله با دستگاههایی خدمات رسان نیست بلکه فقط اجرای برنامه طبق قانون است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار