مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شاهرود:

۲۸۰۰ تن قیر رایگان به روستاهای شاهرود تخصیص یافت

عصر ساختمان- فرماندار شاهرود گفت: تعداد روستاهای آسفالت شده دو سال اخیر با ۱۲ سال گذشته برابر است و بیش از دوهزار و ۸۰۰ تن قیر رایگان برای اجرای طرح های هادی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

۲۸۰۰ تن قیر رایگان به روستاهای شاهرود تخصیص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، سید محمدرضا هاشمی در دهگردشی به میزبانی حسینه روستای سعدآباد شاهرود با بیان اینکه هدف از برنامه های دهگردشی رفع مشکلات روستاها است، ابراز داشت: شورا و دهیاری ها به عنوان نماینده مردم روستا گزارش کار ارائه می دهند و شورا نیز باید عملکرد نظام و دولت را به مردم ارائه کند چراکه معتقدیم با ارتباط دو سویه می توانیم در راستای حل مشکلات مردم کوشا باشیم لذا در این رابطه بیشترین حجم آسفالت ریزی در بخش مرکزی شهرستان با بیش از دو هزار و 800تن قیر رایگان توسط بنیاد مسکن انجام گرفته است.

    وی ضمن بیان اینکه با اجرای برنامه های دهگردشی در راستای تقویت روستاها باید وحدت و انسجام داشت، گفت: روستاهای بخش مرکزی از نظر نزدیک بودن به شهرها از خدمات و امکانات کمتر بهره برده اند و با انجام برنامه های دهگردشی معتقدیم اگر بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم اقدام بسیار مطلوبی را به انجام رسانده ایم.

    معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سیاست دولت احداث ناحیه صنعتی در نواحی مختلف مورد هدف نیست بلکه اصل و پایه بر استقرار شرکت های تولیدی در شهرک های صنعتی استوار است، ابراز داشت: هدف دولت این است که بتواند صنایع را به صورت متمرکز در یک ناحیه مستقر کند و معتقدیم تا زمانی در یک روستا همه امکانات و شرایط فراهم باشد ولی سرمایه گذاری در این بخش نتواند فعالیت کند اقدامی صورت نگرفته است لذا در بخش روستای سعدآباد اگر سرمایه گذاری بخواهد فعالیتی را در روستا انجام دهد دولت وی را مورد حمایت قرار خواهد داد.

    هاشمی تصریح کرد: در برنامه ریزی های دولت پروژه جدید منظور نشده است چرا که با توجه به کمبود اعتبارات دولت سیاست خود را بر این بنیاد نهادینه کرده است که پروژه های نیمه تکمیل و آنهایی که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد را به اتمام برساند لذا در موضوع خانه عالم اولویت با تکمیل شش خانه عالم بخش مرکزی است.

    وی  بالاترین نعمت را امنیت و ولایت مداری برشمرد و ابراز داشت: بالاترین افتخار شاهرود وجود زادگاه علما و مراجع بزرگ جهان تشیع است که امروزه مسلمانان جهان شاهرود را به عنوان یک شهر عالم پرور می شناسند روستای سعدآباد در کنار ظرفیت هایی که به ویژه در کشاورزی و کشت زعفران دارد از وجود عالمانی برخوردار است که دارای سابقه علمی درخشانی هستند.

    فرماندار شاهرود اگر در عرصه های مختلف پزشکی، صنعت، سیاست و نظامی دارای موفقیت هستیم رمز موفقیت ما وحدت و انسجام است، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) همه ما مسلمانان را به وحدت و انسجام دعوت کرد و اگر امروزه شاهدیم در حاشیه ایران کشورهای وجود دارند که به علت نداشتن وحدت، گروه های تکفیری و استکبار مسلمان را به شهادت می رسانند و اگر امروز علارغم اینکه نا امن ترین کشورهای دنیا هم مرز با ایران هستند ما به عنوان جزیره امن شناخته شده ایم به علت انسجام و حدت بین ملت ایرا است.

    هاشمی در ادامه تصریح کرد: تعریف وحدت فقط انسجام بین شیعه و سنی نیست بلکه پیامد آن می تواند وحدت بین دهیار و شورای یک روستا باشد و معتقیدیم اگر انسجام و وحدت در بین اهالی یک روستا باشد آن جامعه دارای رشد و بالندگی خواهد شد

    وی افزود: اگر در حوزه شهرستان بین مسئولان شهری وحدت و انسجام حاکم باشد قطعا باعث آبادانی و پیشرفت خواهد شد و در حوزه کشوری نیز به همین صورت است که باید به مردم امید دهیم و سران قوا باید وحدت و انسجام داشته باشند که امروزه شاهدیم نظام جمهوری اسلامی ایران به پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه وحدت و انسجام اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

    فرماندار شاهرود با بیان اینکه اگر در زیر لوای پرچم ولایت قرار داریم و همه اقوام ایرانی به عنوان یک امت واحد در حال تلاش و فعالیت هستیم برگرفته از مکتب اسلام است، ابراز داشت: پیامبر اکرم(ص) به ما عزت و کرامت بخشید چراکه شاهدیم بعد از یک هزار و 400  سال نظامی به اقتداری جمهوری اسلامی ایران نداشته ایم.

    هاشمی تصریح کرد: سال گذشته به عنوان بدترین سال مالی برای دولت وضعیت را به گونه ای رقم زد که علارغم کمبود اعتبارات اقدامات خوبی در کشور انجام شد و از جمله مهم ترین آن می توان به بیمه همگانی اشاره کرد که طی آن 9 میلیون خانواری که تحت پوشش هیچ ارگان دولتی نبودند تحت حمایت دولت از نظر درمانی قرار گرفتند.

    وی اضافه کرد: با طرح جامع سلامت بالاترین خدمت به مردم به ویژه در طبقات ضعیف جامعه شکل گرفت چراکه اگر در گذشته بیماری به بیمارستان مراجعه می کرد باید علاوه بر رنج بیماری مشکل مالی را نیز متحمل می شد.

    فرماندار شاهرود همچنین گفت: معتقدیم بالاترین سرمایه مردم هستند و صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند کار کردن برای مردم جز خدمت به خلق نیست.

    هاشمی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته بی سابقه ترین انتخابات از نظر کمیت و کیفیت برگزار شد و این به علت حضور مردم است، اگر راه پیمایی روز قدس و 22 بهمن شاهد حضور پرشور مردم هستیم که حماسه آفرینی می کنند باید توجه داشت این به علت وحدت و انسجام بین مردم است گروه های تکفیری و داعشی که دست پرورانده استکبار هستند و در درون کشورها جنگ داخلی راه انداختند چراکه روحیه وحدت و انسجام در درون آنها نیست.

    وی افزود: مردم وفاداری خود رابه نظام و انقلاب اثبات کردند و همچنان که در 9 دی سال 88 اگر تدابیر و هوشیاری مردم نبود قطعا نقشه ها و توطئه های دشمن محقق می شد اما با فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم بسیاری از توطئه ها خنثی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو